Hva drømte du i natt?

Kykkelykkeliky

Elsker forumet
Juligull2021
Augustbarna 2021
Flere som har crazy drømmer for tiden?

Jeg drømte i natt at Vita (av alle butikker) hadde tilbud på smågodt, så jeg kjøpte MASSE, for så å innse at det var sukkerfritt og smakte skikkelig høgg. Og mens jeg sto der med gigaposen med kjip godis og sutret til min søster oppdaget jeg at ikke en, men to av eksene mine satt på kafén ved siden av og stirret på meg. Jeg ble flau fordi jeg var redd de skulle tro jeg var blitt feit og ikke gravid siden jeg sto der med smågodtposen, så jeg gaula "det er sukkerfritt altså!" og demonstrativt spiste en sur colaflaske som ikke smakte cola, bare pøkk....

Nå har jeg lyst på smågodt....
 
Til vanlig husker jeg ikke drømmene mine men nå drømmer jeg masse! I dag:) skal jeg på oul, og jeg har vært på ultralyd i hele natt:hilarious: helt utslitt og kjempe trøtt når klokka ringte i dag:hilarious:
 
Jeg drømte i natt at noen på termingruppa her fikk vite på oul at de venter tvillinger ;)
 
Flere som har crazy drømmer for tiden?

Jeg drømte i natt at Vita (av alle butikker) hadde tilbud på smågodt, så jeg kjøpte MASSE, for så å innse at det var sukkerfritt og smakte skikkelig høgg. Og mens jeg sto der med gigaposen med kjip godis og sutret til min søster oppdaget jeg at ikke en, men to av eksene mine satt på kafén ved siden av og stirret på meg. Jeg ble flau fordi jeg var redd de skulle tro jeg var blitt feit og ikke gravid siden jeg sto der med smågodtposen, så jeg gaula "det er sukkerfritt altså!" og demonstrativt spiste en sur colaflaske som ikke smakte cola, bare pøkk....

Nå har jeg lyst på smågodt....

Haha, denne likte jeg! Hadde vært morsomt å være en flue på veggen i den drømmen der :p

Jeg har drømt myyyye rart! Drømte at jeg glemte redusert åpningstid i bhg så jeg kom én time for sent til å hente datteren..
Har også drømt at vi kjøpe oss et megahus sammen med min mamma (på ekte har vi akkurat flytta inn i nytt rekkehus og har ingen planer om å flytte)
Og så hadde jeg tidenes mareritt hvor mennesker ble skjært opp og sånn?! Var helt svett da jeg våkna, haha.
I natt har jeg kun drømt om Frustrerte Fruer, sikkert fordi det er det eneste jeg ser på om dagen :p

Jeg husker sjeldent hva jeg drømmer, men når jeg er gravid så husker jeg alt, og drømmene er ekstra rare, haha :-D
 
I natt drømte jeg at foreldrene mine hadde kjøpt en nydelig welsh cob til meg, men siden jeg er vant til islandshest klarte jeg ikke ri den og falt av hver gang den prøvde å trave :bag: Så basicly en drøm med MYE knall og fall...
 
Jeg våkner midt på natta og husker drømmen. Sier til meg selv at jeg må huske den. Men det varer ikke lenger enn til morraen.:hilarious:
 
I mange av drømmene mine er jeg ikke gravid, synes det er litt deilig med en sånn "pause" fra graviditet av og til. :D Da drømmer jeg om at jeg f.eks. rir en hest :happy::Heartred

Ellers så pleier jeg å ha mye rart i drømmene mine, sånn at jeg våkner og er liksom :wtf
 
Jeg drømte i natt at jeg hadde et meget romantisk forhold til Fenriken fra kompani Lauritzen. :bag::bag: Jeg føler at jeg har veldig mange.. romantiske drømmer under graviditeten :rolleyes:
 
Var på Rema1000 på et kjøpesenter hvor jeg la merke til et barn på kanskje 1,5 år krabbe og stabbe rundt. Ingen foreldre å se. Jeg spurte de ansatte og de bare løftet på skuldrene og sa foreldrene pleide bare å sette igjen ungen der før de reiste og hentet igjen når butikken stengte. Jeg ble rasende, kort og godt... Plukket opp ungen og kalte foreldrene for blåst i hue og fant fram nummeret til barnevernet. Vurderte sterkt å ta med meg ungen hjem. Våknet like etterpå og var fortsatt veldig klar for å ringe:hilarious:
 
Jeg drømte at Jan Thomas var gymlæreren min :excited001 Og vi kranglet som bare Fy!

Jeg var gravid i drømmen og møtte opp til gymtimen i treningstights, mammasinglet og en tynn jakke og fikk beskjed om at det antrekket var helt uakseptabelt. Jeg skulle ha sort bukse som ikke var tights, t-skjorte som ikke hadde løs hals slik at bhen var helt skjult og bh skulle være sort. Ble jeg så svett at tøyet ble vått skulle jeg ha jakke over for å skjule.

Var så sint! Prøvde å forklare at alle mammaklær til trening jeg fant var tights og at kroppen forandret seg så jeg kom til å måtte kjøpe nye klær underveis og det ble kjempedyrt, men neida, ingen unntak. Sa at bare bh kostet gode 8-900kr og den som passet nå måtte garantert byttes ut underveis, så å da måtte kjøpe en ny i sort fordi han ikke godtok min rosa og så en ekstra når puppene ble større kunne han bare drite i. Fikk til svar at da strøk jeg i gym.

Jeg våknet sint på Jan Thomas :laughing025
 
Jeg drømte at jeg fødte, en utrolig lett fødsel, bare spratt ut. men hadde ikke fått kjøpt inn noe som helst til babyen, så nå har jeg starta storhandelen
 
Eg drømte at eg prøvde å komme på legevakten pga noe blødninger og mensen smerter... Når jeg våknet hadde eg faktisk skikkelig ubehag, pga en liten frøken som turner og presser i alle ender :rolleyes:
 
Jeg drømmer at jeg har sex med alle slags menn, sist var Ulrik fra ex on the beach (jeg synes ikke at hsn er tiltrekkende i våken tilstand)
 
Jeg drømte i natt at jeg var hos legen på svangerskapskontroll. Det var tydeligvis alle andre også, fordi alle kom ut fra legen med henvisninger til ultralyd:D
 
Jeg hadde oul i dag, og i natt drømte jeg at jordmor nektet å sjekke kjønnet, fordi babyen hadde på seg en rosa mariusgenser allerede, så jeg måtte da forstå at det ble en jente?!:hilarious:
 
Sov i ca 6 timer i kveld (døgnrytme? Aldri hørt om...) og drømte at jeg var på rømmen fra zombier og møtte på Hermine, Ron og Harry som hadde tryllestaven min og så rømte vi fra zombiene sammen. Ble "fanget" av en treningsleirkult som drev med rafting og zombiedyrking og som skulle tvinge oss med i kulten sin. Under innvielsen (som var lederen som spiste zombiekjøtt og delte det ut til resten og de som ikke ble zombier fikk være med, de som ble kastet de i kjelleren på klubbhuset for videre zombiedyrking, all hail the zombies liksom) ble vi angrepet av en annen treningsleirkult som drev med det jeg tror var klatring, så vi fikk brukt en skjoldtrylleformel for å beskytte oss og så stakk vi videre.


Altså, hva er galt med meg :wacky:
 
Har helt ville drømmer om natten. Alt ifra grusomme fødsler til bryllupsplanlegging med svigermor.
 
Ei veninne av meg drømte i natt hva mitt kommende barn skal hete. Og det er samme navn som eg har tenkt på. Heilt utrolig tilfeldighet, da eg bevisst ikkje har drøftet navn med nåken andre. Blei so sjokkert når ho fortalte da. Dette va jo ikkje min drøm, men utrolig spesielt!

Ellers drømte eg i natt at eg va i verdensrommet og samla inn mat samtidig so eg måtte passe meg for ein bjørn som og var i samme romskip. Ka i alle daga
 
At vi var på ferie i Hellas. På et nydelig hotell med utsikt over et turkist hav:rolleyes:
 
Back
Topp