Hva drømte du i natt?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Har så mange sære drømmer for tiden! I natt hadde jeg seriøst en grøsseraktig-spenningsdrøm hvor skurken var VEKKEKLOKKA! Haha, ikke vanskelig å tyde dén drømmen! :D

Jeg var på fjelltur med kjæresten og to andre menn, vi var på en hytte der jeg laget pizza og gikk toppløs for å vise meg frem.. Sært! Haha :D

I natt drømte jeg at mannen trampet på hjulene på bilen og så punkterte alle xD

Drømte at jeg var på jobb og hadde kveldsvakt (skal egentlig slutte 19:00) som drøyde og drøyde og drøøøøyde fordi det hele tiden kom akutte saker inn (er veterinær forresten). Klokka ble nærmere midnatt og da kom det enda en akutt inn, hund som feilte alt, og som var aggressiv. Ble bitt flere ganger, og så sier eier at han vil ha den hasteavlivet pga rabies! Raseriutfall uten like fra min side, aldri skjelt ut en eier så mye, men bikkja ble avlivet, og klokka var halv to på natta før jeg var ferdig. Og da skulle jeg visst begynne å vaske og rydde! Komme seg til lege fordi man hadde blitt rabiessmittet var visstnok ikke noen hast i drømme! :P

Drømte at jeg var ute med typen. Men han hadde visst invitert broren og masse kompiser. Men jeg visste ikke de var der. Så ble jo jeg stempla som overlegen bitch, mens typen bare forsvant halvparten av tida for å være med de. Våkna og vare bare sykt trist. :(
Helt insane hvor livaktige drømmer jeg har for tida!

At jeg var hos noen å rydda å vaska huset dems. Har drømt den samme drømmen flere ganger. Vet ikke om det er vårt rot jeg drømmer om å få gjort noe med. Eller kaoset som er hos foreldrene mine :p men tror det ligger noe bak denne drømmen.

Jeg drømte at samboer kom hjem med ei anna jente mens jeg satt med babyen og ammet. Jeg ble så sjokkert at jeg klarte å miste babyen i gulvet, så da ble jo alt galt og jeg våknet av at jeg strigråt. Mannfolket fikk et lite dytt da jeg ikke heeelt forstod at det var en drøm med en gang, også sovnet jeg igjen :P

Jeg drømte en natt her at jeg føda kattunger :P trodde jeg skulle dø når jeg våkna :P tenk å drømme så mye dumt..

Back
Topp