Hva drømmer du om natten?

I natt drømte jeg at en pytonslange forfulgte meg :s var helt utmatta når jeg våkna. Prøvde å putte den i en plastboks, men den kom seg ut hele tiden. Snodige greier når man er gravid, drømmer det utroligste: p

I natt drømte jeg at jeg var hjemme hos Mel Gibson og at han hadde McDonalds i kjelleren, så jeg satt der og spiste pommes! :p 

Ååå huff, drømmer så mye rart.. I natt drømte jeg at jeg sko føde, men det var krig og måtte gå opp en lang bakke til sykehuset.. Der hadde lederen for krigen (kledd ut som noe liknende tingeling) bestemt seg for å hjelpe så hun fulgte meg opp bakken og da var det ingen som skjøt.. 
Og da jeg endelig hadde kommet opp bakken, var jeg i barndomshjemmet mitt og måtte hjelpe en kollega i seng som var så full at han ikke klarte å stå på beina og han kastet opp levende fisker og blod..
Vemmelig! 

Massa konstiga drömmar!
Inatt satt jag bredvid min barndomsväninna som ammade sin dotter, samtidigt som jag å höll på att amma babyen min (som tydligtvis var född och var en pojke)
Plötsligt reste sig min pojke upp, gick över till min väninna och sa: "Jaha, så ni håller också på med amning? Är det populärt eller?"

hehe...helt psycho!:-)

Igår natt drømte jeg om en gutt jeg gikk på barne- og ungdoms skolen sammen med. Jeg var skikkelig keen og syns han var helt fantastisk!! Han prøvde å kysse meg, men jeg sa at jeg ikke kunne, siden jeg var sammen med noen. Skikkelig frustrerende- for jeg hadde sååå lyst på han!! Ååhoiiii assa:)

Merkelig at du skulle skrive akkurat om dette...for i natt drømte jeg om babyen :-D fikk et sterk lys rettet mot magen (aner ikke fra hvor :-S) og jeg kunne se babyen...først kunne jeg se en liten nese som presset seg ut av magen og etterhvert fikk jeg et glimt av hele ansiktet hennes...hun var sååå nydelig :-D

Kan ha noe med at vi skal på 3 D ultralyd for 3. gang i morgen ;-) litt psykisk :-D Håper hun vil vise seg DENNE gangen...kanskje drømmen var et tegt :-D Håper det.

DET er mye rart det!! Haha ler bare av tanken. Er noe med det når man er gravid så drømmer man utrolig mye rart! Jeg å mannen har jo ikke hatt noe privatliv siden han kom hjem fra norsjøn for 1uke siden (guttungen har hvert syk)... Så det er altså 3 uker siden sist :P Så vi hadde egentelig planer om å ta ut madrassen på de nye soverommene (som ikke er ferdig).. Meeen når kvelden kom var vi for slitne!

Så til Drømmen da! Vell det ente da med at jeg drømte MASSE om forskjellige madrasser. Om jeg ikke husker feil så arvet jeg mange gode!! Og skulle selge de på needy (en salgside på face). Helt tragisk:P

Real skrev:
Igår natt drømte jeg om en gutt jeg gikk på barne- og ungdoms skolen sammen med. Jeg var skikkelig keen og syns han var helt fantastisk!! Han prøvde å kysse meg, men jeg sa at jeg ikke kunne, siden jeg var sammen med noen. Skikkelig frustrerende- for jeg hadde sååå lyst på han!! Ååhoiiii assa:)

Hørtes ut som en veldig koslig men irriterende drøm :P

RAB skrev:
Merkelig at du skulle skrive akkurat om dette...for i natt drømte jeg om babyen :-D fikk et sterk lys rettet mot magen (aner ikke fra hvor :-S) og jeg kunne se babyen...først kunne jeg se en liten nese som presset seg ut av magen og etterhvert fikk jeg et glimt av hele ansiktet hennes...hun var sååå nydelig :-D

Kan ha noe med at vi skal på 3 D ultralyd for 3. gang i morgen ;-) litt psykisk :-D Håper hun vil vise seg DENNE gangen...kanskje drømmen var et tegt :-D Håper det.

Oi! For TREDJE gang?? Privat?

Haha,jeg har hatt mange rare drømmer.

Jeg gikk en uke i august og drømte forskjellige drømmer om Tschawe fra madcon,endte med at jeg til slutt ble han selv(noe som er freaky i seg selv).
Jeg har drømt at ei tidligere kollega adopterte en gutt fra Sri Lanka og så fikk en datter med en spermdonor i Danmark,og da bestemte hun seg for å kjøpe en Honda FR-V(en syvseter)for å få bedre plass i bilen.

Og i natt drømte jeg at jeg holdt på å føde,samtidig med at jeg var på en Hurling kamp i Sligo i Irland.(Hurling er en gammel keltisk sport som er veldig artig.) Jeg var så opptatt med kampen at jeg dreit i hvordan ungen min hadde det....! Jadda!

-Exotic- skrev:

Real skrev:

Hørtes ut som en veldig koslig men irriterende drøm :P

Haha-ja det kan du si :)

Æ drømme masse rart når æ e gravid :) Inatt va æ i krig ;)

Back
Topp