Lykkelig :)
Betatt av forumet
Hvilke drømmer har du om natten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Igår natt drømte jeg om en gutt jeg gikk på barne- og ungdoms skolen sammen med. Jeg var skikkelig keen og syns han var helt fantastisk!! Han prøvde å kysse meg, men jeg sa at jeg ikke kunne, siden jeg var sammen med noen. Skikkelig frustrerende- for jeg hadde sååå lyst på han!! Ååhoiiii assa:)Real skrev:
Merkelig at du skulle skrive akkurat om dette...for i natt drømte jeg om babyen :-D fikk et sterk lys rettet mot magen (aner ikke fra hvor :-S) og jeg kunne se babyen...først kunne jeg se en liten nese som presset seg ut av magen og etterhvert fikk jeg et glimt av hele ansiktet hennes...hun var sååå nydelig :-DRAB skrev:
Kan ha noe med at vi skal på 3 D ultralyd for 3. gang i morgen ;-) litt psykisk :-D Håper hun vil vise seg DENNE gangen...kanskje drømmen var et tegt :-D Håper det.
-Exotic- skrev:
Igår natt drømte jeg om en gutt jeg gikk på barne- og ungdoms skolen sammen med. Jeg var skikkelig keen og syns han var helt fantastisk!! Han prøvde å kysse meg, men jeg sa at jeg ikke kunne, siden jeg var sammen med noen. Skikkelig frustrerende- for jeg hadde sååå lyst på han!! Ååhoiiii assa:)Real skrev:
Hørtes ut som en veldig koslig men irriterende drøm :P