Hva drømmer dere?

EmEm

Flørter med forumet
Julibarna2024☀️
Jeg har skikkelig rare drømmer nå under svangerskapet, og ble nysgjerrig på hva dere andre gravide drømmer om!

Jeg drømmer enormt mye om barndommen - både ting som har skjedd, men mest om ting som ikke har skjedd. Ofte er det tidligere klassekamerater som er "ansiktene" i drømmen, selv om jeg ikke har møtt dem siden jeg var 12-14 år gammel. Veldig rart! Drømmer også om gamle forelskelser, noe jeg synes er ganske ubehagelig, for vanligvis drømmer jeg bare om mannen min. Har kanskje 90% mareritt/ubehagelige drømmer og 10% fine drømmer. Slitsomt :laughing002 En vond drøm kan feks være at noen holder meg fast og jeg prøver å komme meg løs for å ikke bli skadet, eller som i går da jeg drømte at noen skar opp magen min med en brødkniv :crybaby2:wtf Fine drømmer kan være at jeg drømmer om digg mat, feks at jeg tåler gluten (noe jeg ikke gjør) og kan spise boller og kaker, eller ting som hører hjemme på soverommet :laughing002

Hva drømmer dere om??

Drømte en skikkelig krim serie om at mannen min var blitt drept. Og det var liksom helt greit for meg:sleep002

Har så mye mareritt, går ut over nattesøvnen. Sov alene på hotell i helga, og drømte at jeg så en gutt stå ved siden av senga mi. Våknet opp av at jeg satt med lommelykta på telefonen for å lyse etter gutten, kunne ikke finne han. Fikk ikke sove igjen etter det for å si det sånn. Mye vonde drømmer som jeg godt kunne vært foruten.

Har så mye mareritt, går ut over nattesøvnen. Sov alene på hotell i helga, og drømte at jeg så en gutt stå ved siden av senga mi. Våknet opp av at jeg satt med lommelykta på telefonen for å lyse etter gutten, kunne ikke finne han. Fikk ikke sove igjen etter det for å si det sånn. Mye vonde drømmer som jeg godt kunne vært foruten.
Usj, så fælt... Jeg har en lignende opplevelse, hvor jeg var på hotell alene helt i starten av svangerskapet. Våknet flere ganger av at jeg trodde det var folk på rommet, og drømte at folk prøvde å åpne døra. Var vel oppe 2 eller 3 ganger for å dobbel- og trippelsjekke at døra faktisk var låst. Grusomt!

Drømte at jeg fødte samtidig som Sophie Elise. Samme drøm så hadde jeg lagt dyna over hodet på baby, våknet i panikk!!

Har flere netter på rad nå hatt veldig realistiske drømmer om baby og hvordan han ser ut og sånt. Veldig koselig, men også stuslig når man våkner og baby ikke er der :smiley-ashamed004

At vi kjøpte nytt spisebord, selv om vi ikke egentlig hadde råd til det. Det var i tre, laga av en eller annen møbelsnekker som solgte det til oss, og virkelig et bord jeg kunne tenkt meg på ekte da i det minste!
Og stolene var dødskule men sykt trange, så sa jeg sånn "jaja, men da gidder ikke folk sitte så lenge til bords, så kan vi gå og legge oss tidligere..." OMG :hilarious::hilarious: Snakk om å være utslitt småbarnsforelder, til og med i drømmene! Og det FØR nr. 2 er kommet...jeg dauer :hilarious:

Drømte at jeg fødte samtidig som Sophie Elise. Samme drøm så hadde jeg lagt dyna over hodet på baby, våknet i panikk!!

Har flere netter på rad nå hatt veldig realistiske drømmer om baby og hvordan han ser ut og sånt. Veldig koselig, men også stuslig når man våkner og baby ikke er der :smiley-ashamed004
Så skummelt med sånne drømmer der noe skjer med bebis!!
Og skjønner godt den der litt tomme følelsen når babyen faktisk ikke er der når du våkner, sånn drømte jeg MASSE sist jeg gikk gravid! Typisk at den enten bare var der, eller at jeg fødte, og var så fornøyd fordi det gikk så greit (typ 30 sek med sånn "oi whops, der kom visst babyen"), og når jeg våkna var det bare SÅ bummer at jeg ikke hadde en liten baby i armene :joyful:

Så skummelt med sånne drømmer der noe skjer med bebis!!
Og skjønner godt den der litt tomme følelsen når babyen faktisk ikke er der når du våkner, sånn drømte jeg MASSE sist jeg gikk gravid! Typisk at den enten bare var der, eller at jeg fødte, og var så fornøyd fordi det gikk så greit (typ 30 sek med sånn "oi whops, der kom visst babyen"), og når jeg våkna var det bare SÅ bummer at jeg ikke hadde en liten baby i armene :joyful:
Ja den følelsen er bare skikkelig nedtur :smiley-ashamed004 samme her, har drømt flere ganger at ungen bare sklir ut før jeg får tatt av meg buksa!

Ja den følelsen er bare skikkelig nedtur :smiley-ashamed004 samme her, har drømt flere ganger at ungen bare sklir ut før jeg får tatt av meg buksa!
I WISH :joyful: Tenk så nydelig om fødselen hadde blitt sånn!

"Nei hva er det som skjer her? Jeg kjenner noe litt rart. Jeg får ta av meg buksa og se... NEMMEN tittei lille venn, ligger du her og smiler til mamma du da??" :Heartblue:hilarious:

Back
Topp