Jeg har skikkelig rare drømmer nå under svangerskapet, og ble nysgjerrig på hva dere andre gravide drømmer om!
Jeg drømmer enormt mye om barndommen - både ting som har skjedd, men mest om ting som ikke har skjedd. Ofte er det tidligere klassekamerater som er "ansiktene" i drømmen, selv om jeg ikke har møtt dem siden jeg var 12-14 år gammel. Veldig rart! Drømmer også om gamle forelskelser, noe jeg synes er ganske ubehagelig, for vanligvis drømmer jeg bare om mannen min. Har kanskje 90% mareritt/ubehagelige drømmer og 10% fine drømmer. Slitsomt
En vond drøm kan feks være at noen holder meg fast og jeg prøver å komme meg løs for å ikke bli skadet, eller som i går da jeg drømte at noen skar opp magen min med en brødkniv 
Fine drømmer kan være at jeg drømmer om digg mat, feks at jeg tåler gluten (noe jeg ikke gjør) og kan spise boller og kaker, eller ting som hører hjemme på soverommet 
Hva drømmer dere om??
Jeg drømmer enormt mye om barndommen - både ting som har skjedd, men mest om ting som ikke har skjedd. Ofte er det tidligere klassekamerater som er "ansiktene" i drømmen, selv om jeg ikke har møtt dem siden jeg var 12-14 år gammel. Veldig rart! Drømmer også om gamle forelskelser, noe jeg synes er ganske ubehagelig, for vanligvis drømmer jeg bare om mannen min. Har kanskje 90% mareritt/ubehagelige drømmer og 10% fine drømmer. Slitsomt

Hva drømmer dere om??