Hva drømmer dere?:)

Masala

Juni12s humørspreder
VIP
Julibarna2014
Før jeg ble gravid var det så mange som sa de drømte så mye:P
Og jammen meg ser jeg det stemmer..
Før jeg testet drømte jeg FLERE netter jeg var gravid, med forskjellige fedre hver gang. Var helt stressa hver måren:P

Før vi ble prøvere drømte jeg veldig mye at jeg var gravid, og om at jeg fødte barn :) Drømte og drømmer også mye om tantebarnet mitt som jeg er veldig nært knyttet til <3 Når vi ble prøvere drømte jeg nesten hver natt at jeg testet positivt. Like kjipt hver gang den faktisk ble negativ :/ Nå har jeg ikke drømt mye, men inatt drømte jeg at jeg blødde og aborterte. Var helt forferdelig :( Uff. Håper virkelig jeg ikke er sanndrømt.

Jeg har slike forferdelig drømmer denne gangen også, var faktisk en av de tingene som fikk meg til å teste om jeg var gravid selv om jeg var innstilt på å vente til IKM. Drømmer innimellom om at jeg er gravid, men jeg har mest mareritt om alt mulig fælt. Drømmer ofte at de rundt meg dør, eller at jeg blir forfulgt i skogen eller at huset brenne ol...

Jeg har veldig levende drømmer nå, og husker de godt dagen etter. Har ikke drømt om graviditet og baby, mer marerittaktig. F.eks at jeg mistet jobben sitt bankkort o.l.

Virker som alle har det samme:P drømmer som stresser oss:p merklige greier..
Håper jeg begynner å såve tyngre snart, for jeg også drømmer så virkelig på en måte:P ikke alltid jeg føler meg utkvilt når jeg drømmer såå mye hele natta:P

hmm, spennende om du får en sønn da:) Tror du det blir det og eller?:)

Back
Topp