Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke feber men ferberOm det er barna, regner jeg alt mer enn 37,5 som feber. Noen fanger er formen deres fin med den tempen, andre ganger er de mer syke![]()
Jeg tror det er at barna bare skal gråte og gråte helt til de sovner? Lukkede dører og ingen kjærlighet eller nærhet eller forståelse..
Jeg tror det er at barna bare skal gråte og gråte helt til de sovner? Lukkede dører og ingen kjærlighet eller nærhet eller forståelse..
Enig. Ferber er metoden der man legger barnet og går ut. Går inn etter så så mange minutter uten å ta opp barnet. Går ut igjen. Intervallene økes. Man går selvom barnet gråter. Og går heller ikke inn for å trøste før tiden.Jeg kan da ikke bare definere noe - ferber er en bestemt metode laget av de ferber, ingenting annet.
Jeg kan da ikke bare definere noe - ferber er en bestemt metode laget av de ferber, ingenting annet.
HahahaIkke feber men ferber![]()
SignJeg tror det er at barna bare skal gråte og gråte helt til de sovner? Lukkede dører og ingen kjærlighet eller nærhet eller forståelse..