Hva craver dere nå?

Lille_Morell

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Sommerspirene 2025
Er så kvalm at det er lite som frister. Men en av de få tingene jeg får ned er oppskåret agurk og tomat med sitronsaft klemt over og litt maldonsalt på :smiley-ashamed004
 
Dette svangerskapet er litt motsatt enn tidligere. Jeg har ingen cravings, men alt jeg spiser blir på en eller annen måte «eliminert» sånn at jeg blir kvalm av tanken på å spise det igjen. Håper det snur ellers blir dette er tøft svangerskap matmessig :dead:
 
Dette svangerskapet er litt motsatt enn tidligere. Jeg har ingen cravings, men alt jeg spiser blir på en eller annen måte «eliminert» sånn at jeg blir kvalm av tanken på å spise det igjen. Håper det snur ellers blir dette er tøft svangerskap matmessig :dead:
Har det på samme måten. Med alt utenom brød (heldigvis). Etter middag (de dagene jeg orker det) er følelsen etterpå at jeg aldri ønsker å spise det samme igjen. Helt merkelig for meg, for mister svært sjelden matlysten. Var ikke noe kvalm i forrige svangerskap, så ble litt overrasket over at jeg ble det nå
 
Har det på samme måten. Med alt utenom brød (heldigvis). Etter middag (de dagene jeg orker det) er følelsen etterpå at jeg aldri ønsker å spise det samme igjen. Helt merkelig for meg, for mister svært sjelden matlysten. Var ikke noe kvalm i forrige svangerskap, så ble litt overrasket over at jeg ble det nå
Uff det er så kjedelig! Klarte brød en god stund men nå er det svartelistet og :arghh:
 
Rundstykker! Knekkebrød metter ikke en cm lenger, kun rundstykke jeg har lyst på. Spiser det aldri ellers, da er det «for mye» :laughing002
 
Har ingen cravings. Hadde ikke det forrige svangerskap heller. Men sist taklet jeg ikke løk, hvitløk eller kaffe, men det gjør jeg nå :wideyed:
 
Ingen cravings enda men ekstrem kvalme og kun brødmat jeg får i meg.
 
Back
Topp