Hva burde man holde seg unna??

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Hva kan man spise, og hva burde man ikke spise? Hva burde man gjøre i et svangerskap, og hva burde man ikke gjøre? Har såå mange spørsmål. Og håper dere kloke damer har et svar til meg :) jeg er bare såå lykkelig ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva kan man spise, og hva burde man ikke spise? Hva burde man gjøre i et svangerskap, og hva burde man ikke gjøre? Har såå mange spørsmål. Og håper dere kloke damer har et svar til meg :) jeg er bare såå lykkelig ❤️

Hei.

Man bør prøve å leve så normalt som mulig, men endre litt av kostholdet dersom man ikke har et sunt og variert kosthold. Se på www.matportalen.no. Der finnes det mye nyttig om kosthold for gravide. :) Jeg ble anbefalt denne siden av legen min. Se linken under.
http://www.matportalen.no/rad_til_spesielle_grupper/tema/gravide/#tabs-1-1-anchor

har ingen betydning. ville nå holdt meg vekke fra det du ikke tåler fra før ja.

Tusen takk for svar! Jeg tåler ikke melk :/ men det har vel ingenting å si?;)

Ta du kalsiumtabletter eller noe da? eller spiser du andre ting som inneholder dette? :)

Jeg gjorde det før, men slutta. Burde kanskje begynne igjen ja :) som inneholde melk?/kalsium?:) det er jeg litt usikker på :/

Jeg måtte ta kalsiumtabletter når jeg ammet datteren min. Hun har melkeallergi (tåler ikke et fnugg av melkeprotein), så jeg måtte ha en melkefridiett:) Men hør med legen din, han/hun vet sikkert hva som gjelder for deg:)

Jeg gjorde det før, men slutta. Burde kanskje begynne igjen ja :) som inneholde melk?/kalsium?:) det er jeg litt usikker på :/

Jeg tenkte kanskje du hadde noen lure ting som bananer, eller grønnsaker osv som det var nok kalsium i, i steden for tabletter ;)

Back
Topp