hva burde jeg ha??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
I Barnevogna når jeg har termin tidlig i mars??

Altså av slike voksiposer å sånt. Aner ikke hvilken jeg bør velge

Jeg hadde desemberbaby da, men jeg brukte saueskinnspose helt frem til sommeren.

Jeg har denne: www.grongposen.no

Ellers har jo voksi kommet med masse kult nytt design. Jeg hadde nok kjøpt Voksi retro om jeg skulle kjøpt ny [:)]

ORIGINAL: [Malin]

Jeg hadde desemberbaby da, men jeg brukte saueskinnspose helt frem til sommeren.

Jeg har denne: www.grongposen.no

Ellers har jo voksi kommet med masse kult nytt design. Jeg hadde nok kjøpt Voksi retro om jeg skulle kjøpt ny [:)]

hvor mye kostet den?[:)]

hadde augustbaby, og brukte lammeskinn, dyne og pledd.. hadde voksipose også men med de milde vinterne vi har her så ble det for varmt..
gikk ikke ut når det var så kaldt heller - for da fryser jeg [8D]

Jeg kjøpte den for 1500,- av ei på Finn som hadde kjøpt den ny til sin baby. Men så tålte han ikke ull, så hun fikk ikke prøvd den en gang...

Jeg hadde den med ulltrekk. Koster 3200 ny..

ORIGINAL: Dollface

hadde augustbaby, og brukte lammeskinn, dyne og pledd.. hadde voksipose også men med de milde vinterne vi har her så ble det for varmt..

hvor kjøpte du lammeskinn?[:)] Kan man bruke det de selger på Ikea?

ORIGINAL: EricaJenta

Jeg ville hatt et korthåret til å ligge på. Jeg fikk et i gave, tror det var kjøpt på Jysk..[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

Kjøpte på barnas hus.. ville ikke kjøpt det de har på ikea - det er langhåra og jeg ser for meg at små babyer som vrir på hodet og egentlig er ganske små i forhold til lengden på pelsen, lett kan få pels i munnen.. og jeg liker ikke det.. så da tror jeg ikke unger liker det heller [:D]
Så jeg ville kjøpt et korthåra [:)]

Jeg fikk ei jente i Mars i år, og til henne brukte vi bare godt med klær, lue, dundyne, lammeskinn og pledd[:)]
Så hadde vi trekk over vognen (Emmaljunga)... Ofte måtte vi kle av litt på veien hjem igjen! Det var rikelig[:)][:)]

Back
Topp