hva brukes ettermiddagen til?

cadenza

Glad i forumet
lurer på om barna er meldt på  fritidsaktiviteter? tenker på alle barne dere små og store[;)]

hær i bygda(bor jo 4 mil unna sentrum) så er det barnegym, hver tirsdag.. åpen gymsal med barn fra 1 år og oppover.. men har ikke vært på det enda.. guttungen er så sliten når han kommer hjem fra barnehagen så vi har valgt å vente til han blir litt større[:)]

så er det knøttetreff hver 3 uke. med sang og kvelsmat etterpå [:)]  noe som er koselig, flere av dem som gikk på babysang gruppene (både pernille og tobias) er med . er gøy å følge ungene[:)]

ellers så forsvinner ettermiddagen til middagsspising, avslapping, lek inne eller ute så er det kveld. begge legger seg halv åtte- åtte[:)]

idrettslaget hær i bygda er noe som er godt etablert og mange benytter seg av tilbudet. men vi venter til ungene blir litt større[;)]

vi leker gjerne litt ute i hagen og så er det middag ,barnetv,bading,kvelds,pussing av tenner osv ,bok gjene to ,så er det natten
aurora er ikke meld på noe etter barnehagen da har mamma og pappa sin kose tid med henne
hun får vente til hun blir tre
men det er hva jeg mener da

Det skjer ikke så mye på ettermiddagene på hverdager. Ask begynner på "babysvømming" igjen i mars, så da blir det hver tirsdag ettermiddag. Ellers har han begynt på turn. Det er på søndager.
Tiden etter barnehagen og til legging virker så kort, så det går mest i middag, lek og kos[:D]

Her er ikke snuppa hjemme før mellom halv fem og fem, så lager vi middag og kose litt før hun legger seg SENEST 18:30..

Så her er det ikke tid til noe som helst..! [&:]

Her er vi for det meste hjemme om ettermiddagene. Leker litt inne og ute. Prøver å være litt kreative med hva vi gjør (noe vi ikke er flinke til) for ettermiddagene blir så like...lillegutt er ganske aktiv og leker lite alene så enkelte ettermiddager synes jeg kan bli litt lange.

Noen tirsdager spredt utover våren går vi på barnesang. Det er gøy:)
Ellers prøver vi også og treffe venner/ hans venner en time, men det blir sjelden om ettermiddagene jah[&:][:)]
Av og til svømmer vi, går på kjøpesenter, eller oppsøker ting som han liker som dyr/biler o.l. Men ukedagene går fort så det er bra vi har helger!![;)][:)]

Vi går på barnesang som er en dag i uka i en periode høst og vår.

Det er de samme som arrangerer babysangen som vi var med på da hun var baby, så det er veldig koselig [:)]

Til høsten skal hun få begynne i en barnegruppe som danser (og leker) folkedans [:)]

Ellers er vi hjemme, drar i butikker eller er sammen med venner med jevnaldrende barn [:)]

Her er ikke minstemann med på noenting ennå. Venter til han blir litt større, tenker jeg. Nå er det liksom ikke tid til så mye annet enn å lage og spise middag, kose litt, kveldsstell og legging [:)]
Eldstemann, som er 10 år, har basketballtrening tirsdager og onsdager, og speidern på torsdager.

her går det i middag, lek inne, barnetv og legging. Vi har 30 min kjøring hver vei til barnehagen så småen er ofte ikke hjemme før 1630-1730 og jeg har ikke bil så får ikke hentet før selvom jeg er hjemme i perm.

Vi har gått på turn i et år, men har nå kuttet det (fordi det er det samme partiet igjen!) til fordel for svømming. Hun storkoser seg [:D]

Back
Topp