Hva bruker man gaskluter til?

babymagen90

Glad i forumet
Hehe.. Jeg har ikke fått med meg det enda.. Jeg har kjøpt gaskluter siden det pleier jo å komme opp i utstyrslisten.. Men skjønner ikke hva man skal bruke de som siden de er så store?

Jeg vet det er mange som bruker de til gulpekluter. Jeg har kjøpt noen få og kommer til å bruke de til det [:)]

Ja de e supre som gulpekluter.. [:)]
Bruker de også i senga sånn at hvis de gulper dær tenger man ikkje skifte laken og event pute for de som bruker d, på hele tiden...
nr 1 var nemelig en stor gulper, så da har man smertelig erfart ka som funker å ka som ikkje funker..  [:D][:D]

har fått gaskluter, men kommer nok til å kjøpe noen flanellkluter også - synes de er mye mykere enn gasklutene - men koster litt mer... tror både gas og flanellkluter er brukende til det meste - spesielt til å fange opp gulp... [:D]

Jeg brukte de mest til "kose"filler[:)] La den ofte inntill ansiktet/delvis over noen ganger når de holder på å sovne... hvis dere skjønner....? Min nr. 2 var helt avhengig, og sovnet ikke uten gaskluten over ansiktet, spesielt når hun ble større, sånn 3-4 mnd., da dro hun den selv over ansiktet og koste med den til hun sovnet... [:)]

vi brukte gasskluter til gulpekluter og ansikt/hender vask sist..
kommer til å bruke de til det samme denne gangen[:)]

Gulpekluter... jeg har aldri sett på gasskluter som noe annet enn gulpekluter jeg :P hehe (husker at mamma brukte de som gulpekluter da vi var små)

ORIGINAL: Therese!

Gaskluten kan brukes som de andre sier til gulpekluter og slikt.
Sønnen min bruker det som koseklut og elsker dem.
Det har han gjort siden han var nyfødt
[:)]

Synes det er bedre å ha slike kluter som kosefiller enn bamser o.l som kanskje går ut av produksjon
og da krise når den blir ødelagt eller mistet.

Det er det ingen fare for med gas klutene[:D]

Kusina mi brukte de som koseklut og jeg lurer på om hu fortsatt gjør det i smug... haha... hu er 26år gammel (eller kanskje litt eldre)...

Fikk aldri bruk for gasklutene sist. Babyen var ingen storgulper og jeg syns klutene var altfor store og endte opp med å klippe de i mindre deler.

Back
Topp