Hva bruker du tiden på frem til fødsel?

  • Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Hva gjør du nå? jobber du enda, går du sykmeldt? Hvordan får du dagene til å gå?
 
Jobber hver dag og lengter etter at permisjon skal starte:)
 
Er sykemeldt. Slapper av og sover mye for tiden. Får veldig vondt av å gå for mye så tar hverdagen med ro.
 
Jeg er sykemeldt, og teller dager... ;-)
Har to store barn fra før, men prøver å få slappet av og sovet endel i løpet av skoledagen deres. Ser på serier, prøver å få møtt venner osv, prøver å gjøre litt ting jeg tenker det blir en stund til neste gang...
 
Jobber 80%, sykemeldt 20% for å kunne roe litt ned mot permisjonsstart.
Så det å få dagene til å gå er ikke et problem. Jobb, trening, husarbeid, sosialt liv og avslapning så går dagene fort. :)
 
Sykmeldt, har guttungen hjemme to dager i uka, prøver å holde huset nogen lunde greit og vadker å gjør klart utstyr til jentungen. Og så skal jeg visst få lete litt etter nyfødtinnlegget til bilstolen, for det har jeg lagt på et lurt sted..
 
Er 100 % sykemeldt, men har jo bare i underkant av to uker til permisjon. Koser meg med å gjøre alt klart hjemme, og gjør forefallende oppgaver som man skjelden har tid til ellers. F.eks bildeframkalling, rydding i skap. Litt shopping både på nett og senter. Strikking. En kvil på formiddagen før jeg henter storjenta i bhg. Og noen fridager med storjenta ❤
 
Back
Topp