Hva bruker du som pysj?

NinjaInPyjamas (bygdejente)

Gift med forumet
Himmelbarn
Marsboerne2017
Jeg bruker shorts og singlet fra nøstebarn på sommeren og nattkjole med tights fra nøstebarn på vinteren :)

Sover i kun truse, alt annet vrenges av i løpet av natta. Ellers går det i oversized t-skjorter og vanlige pysjbukser i bomull eller flanell. Men sover altså sjelden i det, brukes mest på kvelder/helgemorgener, eller hvis jeg fryser akkurat når jeg legger meg.

Sover kun i truse. Men tar på meg en av samboers t-skjorter og pysj bukse etter dusj og om morningen :)

Absolutt ingenting. Synes det er ubehagelig selv med det minste plagg, så her soves det så nakent som det kan bli :P

En svær tskjorte med lommer fra cubus. Med en panda som sover på. Bruker den kun som ha-på når jeg må på do om natta, evnt daffer i på sofaen noen late morgener.
Sover naken så.

Sover som jeg ble født! I evas drakt! Å er det så kaldt at jeg må ha på meg noe. Blir det en romslig t-skjorte og ull sokker ;)

Sover i undertøy. Men løper rundt i morgenkåpe eller t-skjorte i XL (jeg er en M til vanlig). Evt pysjbukser og topp. Eller hel pysj. Eller heldrakt, eller kigurumi.
...
Alt mulig altså.

Sover bare med truse.
På de kaldeste nettene om vinteren bruker jeg gjerne et par varme, fluffy sokker. Men tar de av meg i løpet av natta da :)

Sover i truse, og nå amme-BH. Ellers blir det helt toppløs når det ikke er lekkasjefare :P

Haha er det bare jeg som sover med klær på? :p Klarer ikke sove naken, får ikke slappet av ;)

Sover i truse. Eier ikke pysj

Kun truse, men har mange nattkjoler og pysjer. De bruker jeg når jeg har stått opp og frem til jeg skal dusje.

Bare truse

Vi har dobbeldyne, og mannen har en lei tendens til å dra til seg dyna:p Jeg er også veldig kald av meg, så her sover jeg stort sett med pysjgenser og bukse. Om sommeren kan jeg driste meg til nattkjole eller singlet:D

Foretrekker å sove naken. Men nå for tiden blir det truse og singlet/t-skjorte for ikke å få brystbetennelse. Føler for å være litt anstendig når vi samsover.

Back
Topp