Hva bruker du penger på...

Lykkemamma

Elsker forumet
til deg selv?[:)] (Synes vi må tenke litt på å ta vare på oss selv og)

Selv er jeg en liten dolle [8D], så jeg bruker penger på:
-klær. Har alltid jobbet i motebutikker (VIC, Voice of Europe, Match, Philippa) så jeg har alltid kjøpt masse klær
-Smykker, spesielt "Snø of sweeden" Smykker... ble helt forelsket da vi fikk det på gamle jobben.
-Pleie produkter til hår/hud
-Ting til hus/hjem. Liker å ha det hyggelig rundt meg [:)]

Godt å bruke litt penger på seg selv av og til [:)]

Tja...

Jeg MÅ ha gelenegler (så lenge samboer snuser så skal jeg ha det[;)])
Var på spa idag, men det var et gavekort fra bursdagen min da...
Har begynt å kjøpe ordentlig shampo/balsam-type Redken
Skal til å bestille klær fra den nye H&M blekka som dumpa ned i postkassa idag
Kjøpte meg parfyme til 600 kr for et par uker siden (men skal sies at guttungen har klart å ødelegge to av parfymene mine)
Skal fylle på litt hår for skattepengene...

ORIGINAL: neselo

Tja...

Kjøpte meg parfyme til 600 kr for et par uker siden (men skal sies at guttungen har klart å ødelegge to av parfymene mine)

Det hørtes ut som en dame av mitt kaliber [:D] hehe! Jeg la gelenegler selv før jeg ble gravid, trodde ikke det var helt heldig å gjøre det når man er gravid? Eller har noen villedet meg?

Jeg bruke litt på klær til meg selv ( må skjerpe meg for jeg har ALTFOR masse klær[:'(])
Kjøper ordentlig shampo/balsam + hårprodukter
Mye av smykkene lager jeg selv :) ; men må kjøpe litt perler av og til -

Eller bruker jeg altfor mye penger på dill egentlig[:'(][:-]
[:D]

ORIGINAL: To blir tre jan2011

Tja...

Det hørtes ut som en dame av mitt kaliber [:D] hehe! Jeg la gelenegler selv før jeg ble gravid, trodde ikke det var helt heldig å gjøre det når man er gravid? Eller har noen villedet meg?

Da har nok noen villedet deg, det er ikke farlig [:)] Jeg har hatt gelenegler mer eller mindre i kanskje 5 år nå, og aldri hatt problemer med det.

Hm....ja skal vi se

*tøy
*frisør shampo/balsam/hårprodukter
*pyntestæsj, hårbøyler, blomster, smykker og sånt

Men bruker mest penger på lillegutt og huset da [;)]

Tja...

Da har nok noen villedet deg, det er ikke farlig [:)] Jeg har hatt gelenegler mer eller mindre i kanskje 5 år nå, og aldri hatt problemer med det.

Da skal jeg jammen bestille meg en time [:D] Hurra!

Tja...

Da skal jeg jammen bestille meg en time [:D] Hurra!

Gjør det [:D] Jeg skal etterfylle til uka [:D]

bruker ikke noe særlig penger på meg selv.. har ikke råd til det.. kjøper innimellom noe fordi jeg må ha det... så det blir spennende å se hvordan økonomien blir med en baby...[:'(]

Jeg bruker lite penger egentlig. Er ikke glad i å shoppe. Men bruker en del på mat og snacks og klær [8D]

Masse på klær. Handlet siv høstklær på HM online i går for nesten 3000 etter å ha fått katalogen i posten. Også bruker jeg MYE på sko og enda mer på støvletter. Ikke rart gubben får litt fnatt til tider.

I dag skal jeg shoppe meg solbriller mm. Til vanlig bruker jeg mye penger på ting til leil men nå som vi skal flytte i løpet av høsten så har jeg lovet meg selv å ikke handle inn mer før vi har flyttet inn i hus.

Til vanlig bruker jeg også mye penger på å gå ut og spise og kose meg med venninner eller venepar[:)]

Jeg bruker nok mest på huset. Elsker interiørstasj... [;)]
Scrappingutstyr
Frisørshampoo
Noe klær, men har egentlig ikke SÅÅ mye klær heller... [;)]
Bruker stort sett de smykkene jeg har, så ikke så ofte jeg kjøper noe nytt der heller... Er liksom ingen dolle... [:)]

jobber mye emd mennesker så jeg må passe på min personlig hygiene veldig godt.
så her går det i hygiene produkter, og eletronikk..
(pc, ipod)
hater å gå på shopping av klær...
så går når jeg ABSOLUTT gå...
derimot sko og vesker..
fyttigrisen...
[8|]
some one holde me... en kan vedde på at om jeg har vært i en veske butikk/skobutikk så kommer jeg alltid ut med noe...

Hihi. Sånn var jeg tidligere ang. sko og vesker, turteldue;).

Nå er det mye café besøk. God mat og snacks. Litt klær nå og da, men det er mest fordi jeg trenger det.

Vi har en stram økonomi så mye shopping blir det ikke, men skal jeg ha noe er det SKO.
Elsker joggesko=)
Det gjelder egentlig hele fam'en, alle har skikkelige sko! Og alle har arvet mor's skodilla, hehe.

Er en shoppaholic så jeg bruker en del penger på klær , sko , hårprodukter ++ :) Har nettopp flyttet inn i ny leilighet så har shoppet masse stæsj til leiligheten og en ny sofa [:)] Men har fått beskjed av min kjære at jeg må begynne å spare litt så skal prøve på det [:)]

Etter som økonomien vår er litt stram[:'(] så går det en sjelden gang jeg kan bruke penger på meg selv..
Da går det som oftest i klær,klær,klær litt sminke og andre herligheter..
Fikk endelig litt ekstra lomme penger så da fikk jeg handla meg litt god saker som klær en ny parfyme fra D.K.N.Y sko¨
og div andre saker til meg og resten av familien [:D]

Jeg bruker mest penger på barna rett og slett...er ikke like ofte jeg handler til meg selv lenger....men sånn for meg selv, så bruker jeg masse penger på huset da...interiør stasj =) Det synes jeg er gøy[:)]
Ellers bruker vi mye penger på å reise på turer, og finne på ting i hverdagen...

Bruker penger på hus, hjem og den kommende lille [:)][:)]

Elsker interiør..

og bruker endel penger på håndarbeid, scraping osv...

[:D][:D][:D]

Kjøper frisørprodukter til håret, må ha øyekrem og en god fuktighetskrem til ansikt, og body butter med olivenlukt fra boby shop [:D]
Ellers så er jeg glad i nye klær og smykker..[;)]
Bor i leilighet nå og skal kjøpe noe større, så ting til huset ventes med til vi har kjøpt noe nytt [:)]

Back
Topp