-Hvordan er formen til dere andre?
Hvilke plager har dere nå mot slutten?
-Hvordan bruker dere ventetiden/disse siste ukene hvor babyen kan melde sin ankomst når som helst?
Jeg selv sover dårlig og føler meg full av vann, lengter veldig etter babyen nå
Fingrene er tykke og ømme, spesielt om natten hvor jeg våkner av at de gjør vondt og/eller dovner bort.
Ikke supergod matlyst, men prøver å spise litt jevnt- selvom det føles ut som magen er stappfull og egentlig ikke har plass til mat for tiden

Tar det med ro og har veldig rolige dager, det er godt nå føler jeg.
Hvilke plager har dere nå mot slutten?
-Hvordan bruker dere ventetiden/disse siste ukene hvor babyen kan melde sin ankomst når som helst?
Jeg selv sover dårlig og føler meg full av vann, lengter veldig etter babyen nå
Fingrene er tykke og ømme, spesielt om natten hvor jeg våkner av at de gjør vondt og/eller dovner bort.
Ikke supergod matlyst, men prøver å spise litt jevnt- selvom det føles ut som magen er stappfull og egentlig ikke har plass til mat for tiden

Tar det med ro og har veldig rolige dager, det er godt nå føler jeg.

det blir litt mer mobilbruk på meg om dagen enn jeg egentlig liker, men når man har dager hvor man må ligge mye er det begrenset man kan gjøre. Blitt litt kryssord da. Savner å hekle og sånt, men ikke så lett nå når magen er i vegen.
bekkene er jo ikke på lag, men vagger meg rundt fortsatt. Håper på en koselig føjulstid i perm
Hoster opp seigt slim så jeg brekker meg.. og får vondt nederst i magen ved hvert host. Kjennes ut som en bihulebetennelse er på vei, har ‘tannverk’ i hele overkjeven, feber.. og som dere ser, humør og motivasjon på bånn

8 små dager til termin.