Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TiraV
ORIGINAL: Tyttebæra
Vaniljeessens? Har de på alle butikkene! [:)]
Det er langt frå det same [8D]
Husker ikkje heilt, men lurer på om eg brukte vaniljesukker [8|] Det er og langt frå det same, men du kan berre droppe det og trur eg [:)]
ORIGINAL: cathkal
Ja har vailjestang liggende..men hvordan bruker heg den?
Skal jeg ta ut de som er inni?
ORIGINAL: Miriel
Ekte vanilje. Finn en vaniljestang og skrap ut frøene.
Eller bruk Tørrleffs vaniljesukker, den grønne og hvit stripete boksen. Den er laget av ekte vanilje, mens Freia sin vaniljesukker er laget av vanillin, som er et biprodukt av papirproduksjon (og smaker ikke på langt nær like godt).
Vaniljeessens er vel også et vanillinprodukt.
Ja har vailjestang liggende..men hvordan bruker heg den?
Skal jeg ta ut de som er inni?
Kutt den i to på langs, og skrap ut frøene.
Du kan også ta stangen som er igjen og legge i en boks med ca 0,5 dl melis, så blir det vaniljesukker etter en stund[;)] Så har du det til neste gang.
Ekte vanilje. Finn en vaniljestang og skrap ut frøene.
Eller bruk Tørrleffs vaniljesukker, den grønne og hvit stripete boksen. Den er laget av ekte vanilje, mens Freia sin vaniljesukker er laget av vanillin, som er et biprodukt av papirproduksjon (og smaker ikke på langt nær like godt).
Vaniljeessens er vel også et vanillinprodukt.
Tusen takk for godt svar :)
Hvordan vet du så mye om mat?..du er dyktig :)
Men jeg skal bruke vaniljesukker også i denne røren..så skal jeg bare bruke av begge typene da ?
Og det står 1\ 4 ts vaniljeekstrakt ,skal jeg da ta 1 / 4 ts Tørrleffs vaniljesukker?