Hva bruker dere permisjonsdagene til?

Medusa_83

Forumet er livet
Jeg har fått vasket mye klær, og truffet litt venner som jobber turnus :) I dag tenkte jeg å vaske første etasje (gjelder å ikke overdrive heller ;) ) og pakke fødebagen. Bilen er på service, så skal hente den også etter hvert. Og så er det godt å få handlet på dagtid og å ha mulighet til å hente barna litt tidligere enn til vanlig.

Litt småting hjemme, et siste besøk innom jobb (vært hjemme en stund allerede) og slappe av så mye jeg kan.. ;) Tror det er greit å lade batteriene så mye som mulig.. :D

I dag ligger jeg på sofaen med hunden på magen. Koser oss :) Mens baby i magen utøver noen ekstreme øvelser inni magen som er litt uvant for meg. Hunden bryr seg ikke noe om det, for hun har blitt kjent med gradvis mer spark. :)

Har bakt mye, så hele frysen er full. Alle klær er vasket og sortert! Huset er ryddet og vasket :-) avslapning står vel på agendaen ellers ;-) Går egentlig rundt i min egen boble :-P

Permisjonen starter neste uke, på søndag.. Men er sykemeldt så kan svare likevel [emoji14] Jeg sover. Mye.

Prøver å sove og ser serier

Begynnte permisjonen denne uken. Igår var det mye vasking og litt shopping, idag ligger jeg bare på sofaen forløbig.
Leverte til og med storebror i bhg for å bare slappe av , det er ikke ofte jeg gjør.
Men gubben har bilen og merker at jeg ikke orker å busse rundt akkurat nå. Kanskje jeg kan få gjort noe fornuftig senere idag

Handlet inn siste rest av det som trengtes i dag :-) vasket alle babyklærne og prøver å holde orden i klesvasken så jeg slipper å komme hjem til masse klesvask etter fødselen :-) vasker og rydder stor sett hver dag for å slippe å tenke på det senere og så har jeg jo noe å gjøre mens jeg venter. Går turer med kjæresten og besøker familie og venner for å få tiden til å gå og også utnytte litt fritid. Nå har jeg også en liten en på 2 år fra før men vi koser oss sammen den siste tiden før lille søster kommer. <3

Back
Topp