Hva bruker dere norgesglass til?

Slappfisk med to små

Glad i forumet
Har en del norgesglass, og de er jo så fine, men hva kan man bruke de til utenom de "vanlige" tingene??

JEg bruker de også til oppbevaring av lys, og til lykter....også har jeg et til strikkepinner[:)]

æi skal lage lamper av de:)

hadde en plan om å skaffe meg noen til caskepulver...
meeenne ikke gjort noe med planen enda [;)]

jeg har 2 store med vaskepulver i, med hvit og linfarget blondepynt på, for å skille pulver til hvitt og farget tøy[;)]
3 store med mat i til pynt på kjøkkenet og 2 små med telys i

Jeg bruker de noen ganger til vase[;)]

Jeg har mat i de på benken, veldig greit å ha musli eller korn i de og dekorativt så har jeg gjerne et 1/2 liters glass med kjeks i på kjøkkenbordet som står med et gammelt fat som jeg har the og slikt + lys rundt kjempe koselig[:D]

her har vi forskjellige tørrvarer i de, kjeks, lys, blomster, kaffebønner, scrappeutstyr...

akkurat nå har jeg et til oppbevaring av telys, en som inneholder noen gamle sølvgafler til dekorasjon, og resten (har en haug, de koster bare 10 kr på bruktbutikken [:D]) står rundt omkring med kubbelys oppi..
Har noen små også, som henger i ståltråd i vinduene på leveggen på verandaen.. [:)]
Til jul hadde jeg svibler oppi noen..

Skal snart ta i bruk noen av de 50 og noe glassene jeg har i alle mulige størrelser..[;)]
Vi kjøpte huset med det rare i etter mannens besteforeldre.[8D]
Tømte alle glassene med "syltetøy fra 1995" da vi flyttet inn.[8D]
Tenkte litt oppbevaring av telys, lys, tørrvarer, bruke noen til litt pynt osv.[;)]

Back
Topp