Hva bruker dere lørdagskvelden til?

Lillebokfink

Flørter med forumet
Ja, overskriften sier vel sitt.. Hva gjør dere på og hvordan er formen?

Her det bare en rolig lørdagskveld med litt god mat (håper på at det holder seg nede) og forhåpentligvis noe bra på tv.... også må jeg selvfølgelig surfe litt på babyutstyr... hihi :D

Det blir en rolig kveld her også. Nettopp kommet hjem fra besøk hos svigermor og lørdagshandlingen er unnagjort. Har tent masse stearinlys, fylt opp godteskålen med surt godis. Nå sitter jeg å surfer litt rundt på nettet etter garderobe og inspirasjon til barnerommet. Vi har startet planleggingen av oppussing denne våren. Gubben er kreativ på kontoret, er i full gang med å bygge noe lys-settings-greier til fotoutstyret sitt... Litt senere blir det taco-middag og en film. Jeg sovner på sofaen utover kvelden, hehe :p

God helg jenter! :)

Her blir det rolig, mannen er dratt på fest, ungene sover og snart får jeg en veninne på besøk:) formen er ikke helt på topp, så godt med en rolig kveld:)

Høres ut som om det er flere som er flinke til å kose seg.... hihi ;) litt appelsin må jeg finne meg også Bringebær, har fått helt dilla... :-p

idag ser vi på hver gang vi møtes og koser oss med snop :-)

Har vært på kino og sett Hobbiten.

Spist vafler og hylgrini av kurt på Hver gang vi møtes! Snufs, hardt å være hormonell ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

I dag har formen vært helt pyton, så har bare ligget i senga eller på sofaen, guttene og pappan dro på bursdag til kusinen deres, men jeg orket ikke å bli med :(
Må nok be om kvalmestillende alikevel kjenner jeg og bestille time til akupunktur i håp om at det kan hjelpe litt.

Men ble hver gang vi møtes og en episode House med min kjære :)

Back
Topp