Hva bruker dere lørdagen til?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
Har lyst til å gå crazy på TGR, men blir vel hjemme og pakker vekk julen :)

Vi skal på julebord med venner av mannen i dag :) Frem til da slapper vi av og jeg smårydder litt i huset. :)

Skal rydde ut julen.....og så vaske ordentlig her. Liker at det er gjort før jobb på mandag. Og apropo jobb, jeg må jobbe litt i dag, sånn at jeg er klar for uka som kommer.

Og så skal jeg handle litt....og sikkert spille sjakk med min yngste sønn ;) Han har fått dilla!
Blir taco i kveld, tror jeg...

Aner ikke. ingen snø bare is ute, kjedelig både inne og ute

Jeg tenker vi tar oss en rusletur i byn og ender opp på biblioteket eller at vi drar på vitenskapssenteret som frøkna har veldig lyst til. Så begynner jeg nok å hive ut jula i ettermiddag tenker jeg. Men må ta det litt rolig pga formen min. Så blir det nok løvstek, chips, salat og en saus i kveld tenker jeg.

Ser ut til at det er den store ammedagen i dag :P Ellers får vi prøve å gå oss en tur i finværet, før butikken kaller.

Skal på middagsbesøk hos mannens kusine, og spise bacalao...

Har lekt og bakt:)
Mannen har jobbet på huset:)
Nå skal vi snart ut å kjøpe tapet, maling og en lampe. Kanskje finner vi noe mer også:D
Ellers blir det avslapping med taco, film og snop i kveld:D

Har fått ut juletreet og tatt ned adventstjerner, resten av julepynten står for tur. Med det følger organisering av boden inne. Knust pepperkakehuset og nå er sambo og eldste og handler mat for uka. Gulvene er støvsugd og vasket, badet er vasket. Skal skifte på ei seng og vaske litt mer klær. Så blir det tv og taco og godis i kveld.

Kjeder meg.
Poden har fått besk av en kompis, han kom2 t etter avtalen og dermed ble alle andre planer avlyst..
Men noe må jeg finne på, før jeg går på veggene

Har pakket vekkjulepynten, ellers tar vi det med ro i dag. :)

Kjeder meg.
Poden har fått besk av en kompis, han kom2 t etter avtalen og dermed ble alle andre planer avlyst..
Men noe må jeg finne på, før jeg går på veggene

Det er så kjedelig når sånt skjer. Jeg kjenner jeg blir mektig irritert på foreldrene når sånt skjer her hehe

Vi tar livet med ro. Har bygget togbane med mimsten, strikket litt, ryddet litt. Nå tar han seg en lur før vi skal en tur på butikken.

Vært og shoppet litt med lillemann, resten av dagen blir vekselsvis avslapping, utrydding av jula og litt pakking til vi skal flytte om en liten mnd. Bøker og pynt skal bort asap.

Rydder ut jul og vasker :) Venter på at samboer skal bli ferdig med å trene og gjøre seg klar for cross i morgen så vi kan kose oss med god mat og film i kveld :)

Eneste planen er å lage biffsnadder til middag :)

Back
Topp