Camomille Gift med forumet 14 Mar 2012 #1 Bruker dere imageshack.no eller imageshack.us eller photobucket? Erfaring kun med de to sistnevnte.. men ikke noen av de funker nå.
Bruker dere imageshack.no eller imageshack.us eller photobucket? Erfaring kun med de to sistnevnte.. men ikke noen av de funker nå.
Fru H Mot nye tider VIP September 2012 14 Mar 2012 #2 Photobucket. Brukte den for to minutter siden..
Camomille Gift med forumet 14 Mar 2012 #4 Fru H skrev: Photobucket. Brukte den for to minutter siden.. Hvilken link kopierer du, og blir dine bilder stooore..? Mine ble nemlig.. eller mini.. :P
Fru H skrev: Photobucket. Brukte den for to minutter siden.. Hvilken link kopierer du, og blir dine bilder stooore..? Mine ble nemlig.. eller mini.. :P
Fru H Mot nye tider VIP September 2012 14 Mar 2012 #5 Jeg bruker ikke link. Jeg trykker på bildet, høyreklikker, og kopierer selve bildet og limer rett inn i innlegget her!
Jeg bruker ikke link. Jeg trykker på bildet, høyreklikker, og kopierer selve bildet og limer rett inn i innlegget her!
*LC* Gift med forumet 14 Mar 2012 #6 Jeg lagrer bildet på pc'n min, og laster opp her. Mye enklere enn gamle bv synes jeg.