Hva bruker dere i vognen?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Hei. Titter innom for å spørre dere hva dere bruker i barnehagevognen nå når gradestokken kryper ned mot 10.. Har jo vært 16-18 grader frem til nå så har ikke hatt behov for å tenke såp hardt på det, men nå kryper den sakte men sikkert nedover 13..12..11 osv.. Hva bruker dere? Lammeskinnsposen min kan ikke åpnes på toppen så den blir for varm, og den tynne fleeceposen min (easygrow lite) er jeg redd blir for tynn? Gjør den det? Eller kan man bruke den inntil det blir lammeskinnspose-tid?
 
Det lurer jeg også på! Her går det i Voksi Colibri inntil videre, men tror det blir behov for noe tykkere om ikke så lenge.

Ser det er flere i barnehagen som bare bruker dyner og pledd, så jeg vurderer å "bygge på" Colibrien med et ullpledd, til det blir tid for å bytte til vinterposen.
 
Jeg har for tiden lammeskinn, dyne og fleecepledd i BHG. Personalet kan da variere selv etter temperaturen som svinger på Østlandet for tiden :)
 
Vi har lammeskinn og pose/pledd.
Alt ettersom været:)
 
Vi har fleece pose, har også ullteppe og dyne liggende så de kan fylle på...å har fleece/ull liggende i Bhg så de kan kle på ekstra hvis d er behov før soving....:)
 
Back
Topp