Hva bruker dere i vogn om sommeren ?

Pinklet

Flørter med forumet
Lurer litt på hva som er vanlig å bruke i vogna om sommeren . Nyfødt baby. Jeg skulle trodd det holdt med et godt ullteppe kanskje et med fleze over der igjen ? Blitt anbefalt å bruke en tynn dundyne også over teppet men flere sier saueskinn blir ikke det varmt om sommeren da ?
 
Saueskinn regulerer varmen, ville brukt det i bunn. Tynn bomullslue og en dyne/evt tynt ullteppe?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg bruker saueskinn:) Temperaturen regulerer jeg ellers med klær, og bruker helseteppe eller et tynt ullteppe hvis det er kaldere. På vår/høst er det fint med dyndune.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Spørs hvor kaldt det er der du er.. Jeg ville regulert mest med klær og hatt en tynt teppe.. Nå er det veldig varmt her da-..
 
Jeg tok ut saueskinnet, ungen holdt på å daue av varme. Har et tynt teppet, men sparker det av seg. Hadde også regulert med klær og et tynt tynt teppe av bomull.

Jeg har panikk for krybbedød og at ungen skal bli for varm. Sjekker temperaturene på henne hele tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har saueskinn i bunn. Holder med et lag med klær og et pledd i dem varmen som er på østlandet på en nyfødt. Kan godt bruke helseteppe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå som det er 30 grader brukes kun bleie i vogna, med bommulslaken under og helseteppe over bena hvis det er svalere i skyggen.

Ull Teppe å klær er helt uaktuelt på våres lille i denne varmen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kommer på an på tempen, vi hadde lammeskinn, ble mindre klamt da på varmedager.
Også hadde de helseteppe over.

Så hadde vi vogndyne, ullteppe og en tynn sommervognpose :)
 
Hadde nokk bare ligget på madrassen i bagen/ evt oppå et teppe og helseteppe over :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Back
Topp