Hva bruker dere helgen til?:-)

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Ja, hva bruker dere denne helgen til?:-) Jeg har en rolig helg hjemme pga kvalmen. Føler meg bittelitt bedre idag, så har invitert ei venninne hit i kveld:-) Blir godt å være litt sosial etter 4 uker, hvor det nærmeste jeg har kommet sosialisering er lange "samtaler" med doskåla og "roping på elgen" :-p

Gjør så lite som overhode mulig. Sover dårlig om nettene og bruker hele dagene på pendling og jobb. Blir helt utslitt.
Denne helgen ble visst full av bekymring for lille spire så jeg ligger på sofaen og mann og barn er på middag hos svigers :)

I dag har jeg vært med min mor og ungene (mannen var på jobb) på et gartneri som selger masse forskjellig rart av frukt, grønnsaker, marmelader, fat, kopper osv. De har også en kafe med god mat som vi spiste på:)

Jeg synes jeg fortjener litt kos etter en forferdelig uke med masse spy og kvalme! Ble mye bedre etter akupunktur hos legen. Så nå klarer jeg faktisk å gjøre litt:)

I morgen skal jeg være hjemme med familien og lage vafler! Skikkelig kosehelg!:)

Gjør så lite som overhode mulig. Sover dårlig om nettene og bruker hele dagene på pendling og jobb. Blir helt utslitt.
Denne helgen ble visst full av bekymring for lille spire så jeg ligger på sofaen og mann og barn er på middag hos svigers :)
Lille spire har det forhåpentligvis bedre enn mora!

I dag er jeg stuck hjemme, mannen er på regatta og jeg er hjemme med våre og kompisens barn. Skulle ha handlet litt div, men kommer oss ingensteder da jeg har ikke barneseter til alle barna. De er heldigvis snille og lar mag ligge mest på sofaen.

Lagde pizzasnurrer i stad, og ungene ble forvandlet til ville gribber:-)

Helga blir tilbrakt på sofaen med vesla som har feber :(

idag er jeg litt trøtt, og kvalm nå og da, men har vært å handlet, har stablet ved og tatt opp potet, imorgen skal jeg være med på triatlon :)

Ja.. Skulle nå egentlig være familie helg, men mannen fant ut at han ville jobbe.. Så da sitter vi nå her! :p
Jeg og barna har vært ute hos en venninde store deler av formiddagen og lunsja på Kafe, nå er det fantorangen på høytnivå i stua! ;)

Vært på kjøpesenter med venner i dag:)
I morgen skal jeg pusse ned vugga å evt male den hvis jeg rekker det:)

Bruker helgen til alt som eg ikkje får tid til i ukedagene.. Kunne tenkt meg en rolig helg på sofaen med familien . Håper på det neste helg. Denne helga blir det mye farting.

Ja.. Skulle nå egentlig være familie helg, men mannen fant ut at han ville jobbe.. Så da sitter vi nå her! :p
Jeg og barna har vært ute hos en venninde store deler av formiddagen og lunsja på Kafe, nå er det fantorangen på høytnivå i stua! ;)
Mannfolk!;-) bra man har venninner å sosialisere seg med, og evne til å kose seg - selv uten mann :-)

I dag har jeg vært med min mor og ungene (mannen var på jobb) på et gartneri som selger masse forskjellig rart av frukt, grønnsaker, marmelader, fat, kopper osv. De har også en kafe med god mat som vi spiste på:)

Jeg synes jeg fortjener litt kos etter en forferdelig uke med masse spy og kvalme! Ble mye bedre etter akupunktur hos legen. Så nå klarer jeg faktisk å gjøre litt:)

I morgen skal jeg være hjemme med familien og lage vafler! Skikkelig kosehelg!:)
Gøy å høre at akupunktur har fungert for deg! Jeg har vært litt tvilende, men har nå hørt om flere som mener det har effekt - så kanskje jeg tester det selv dersom kvalmen ikke slipper taket snart :-)

I helga har jeg fått handlet dåpsgave og en bursdagsgave samt vært på besøk hos ei venninne jeg ikke har vært sammen med på en god stund. I morgen blir det å slappe av, eller kanskje fortsette å male barnerommet ♡:)

Back
Topp