Hva bruker dere? (deo)

mrs.butterfly

April 2013s godhjerta
Jeg er veldig plaget av svette og svettelukt. Var det før graviditet og fødsel også.
Da brukte jeg stop24 og gjør det enda. Men nå føler jeg at den ikke har like god effekt... Har prøvd utallige merker tidligere uten at det har funket.

Så da lurer jeg på.... Hvilken deodorant bruker dere? Bruker dere spray, antiperspirant, stikk, krem??

Neutral rollon. Eneste jeg ikke klør av, og holder lukta borte;)

.:herq:.

jeg bruker saltsteinsdeodorant jeg :-) ingen tilsetningsstoffer, ingen parfyme, ingenting... 100 %naturlig, og ikke skadelig for huden :-) holder lukt og sånn borte på meg hvertfall :-)

Varierer med stopp24 og en eller annen kjøpt på matbutikken. Nå etter fødselen har ingenting funket, men satser på at det stabiliserer seg snart :)

Bryker Biotherm Deo. Den er kjempegod. (Pleier å kjøpe på Taxfreen, for den er jo ganske dyr).

Anbefaler også Aluminiumklorid som er et godt medisinsk produkt mot svetteproblemer. Skal påføres 1-2 ganger i uken. Fungerer kjempebra. Men igjen vet om den og Yerka kan brukes når man ammer... Noen som vet?

Nå har jeg gått på reklame smell og kjøpt ny :p activ greia fra sterilan

Kan man bruke stop 24 nå allså? Jeg brukte en lignende før graviditeten men stoppte opp når jeg fant ut jeg var gravid. Var redd det skulle gjøre noe med fosteret. Nå tenker jeg at det kanskje går inn i melken...

Samme her. Klør ikke av andre deoer, men liker stort sett ikke duften på andre deoer. (Jeg er parfymesnobb, hehe).
Hehe. Jeg liker heller ikke lukta på andre. Parfyme derimot; ););)

.:herq:.

Back
Topp