Hva bringer deres uke?

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Ja, hva venter på dere denne uka. ??
Her er d kontroll av meg og magehus i morgen. Prøver meg på jobb man-ons. Se på hyttetomt torsdag å VM i vasking av klær til påske. Vesla skal ha bursdag i barnehagen fredag å ønsker seg bursdags kake så da er d bare å få opp kenwooden å slå seg løs:) så plutselig er påsken her og fjellet venter. Håper virkelig på påskesol... Siden denne kroppen ikke er konstruert for vintersport er jeg en aktiv kakaodrikker og bokleser i solveggen mens pappen har med vesla i bakken:)

Har dere noen kjekke påskeplaner?

I morgen blir det å vaske på kler og atter kler, og ta ukes handelen. På kvelden skal eg lage til ei kake som eg skal ha med på barselltreff på tirsdag:) Tirsdag barselltreff med minstemor også hjem, lage middag også få storebror på fotball trening. Onsdag skal eg til tannlegen å borre et hull :eek:
Torsdag skulle eg på 15 mmd kontroll me littlå, men skal få endra den timen så eg kan ver med dem eldste på påskefrokoste i bhg. Fredag vaskedag og idol:) lørdag er det snakk om skalldyr aften hos en kompis, med selvfisket kreps og krabbr også kjøper vi inn reker og har masse godt til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jobb 60%, kiropraktor mandag og torsdag, svømme på torsdag,siste finish på skap-ordninga (trådkurver osv skrus opp) til mage-mini, legetime fredag for å vurdere arbeidskapasiteten etter påske, Påskelunsj på jobb i morra,telle ned til en tiltrengt ferie, glede meg til ferie,vurdere om vi skal ta en liten reise eller bære i Oslo i påska.
Ha en god uke :-) 25 uker i dag her!

Mannen har eksamensuke denne uken, og reiser tidlig på morgenen og kommer sent hjem, så jeg blir alene om det meste.
I dag er det først jobb, så hjem og rydde bort siste rest av bursdagsfeiring i helgen og masse klesvask :(
I morgen er det jobb, så følge minstemor på balletten.
Onsdag, jobb og foreldresamtale for eldste på skolen.
Torsdag Fri, men skal følge eldste til tannlegen, så til fysioterapeut selv, og til byen for å gjøre noen ærender.
Fredag, jobb og vaske klær til påsketur.
Lørdag besøke bror og dama i nytt hus, pakke til påsketur.
Søndag Reise på påskehyttetur :) Gleder meg ikke så veldig til 5-6 timer i bil, men blir deilig å komme frem til Sälen i Sverige og slappe av i en hele uke med hele storfamilien :)

Kommer nå fra ny ul, da lillegull bare har gjemt seg de andre gangene. Endelig fikk vi se både hele profilen og 3d av ansiktet :) jippi. Alt var ellers fint og normalt. Denne uka blir det shopping, rydding og pakking. Vi reiser på hytta på lørdag, og det blir så fantastisk med over en uke der!
Påskeplanene er påskepyntlaging, eggmaling, eggspising, grilling på grill og bål. Vi ruller egg (ned en bakke og ser hvem som kommer lengst) får påskeegg, ser påskekrim, kryssord, besøk og mye uteleking ! Deeilig!

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jobb 50% (fri i dag) og intensive ettermiddager tirsdag, onsdag og fredag med foreldresamtaler på skolen. Strikkekveld med klubben på onsdag og foreldresamtale i bhg med lille på torsdag. PUh! Kjenner allerede at jeg kommer til å være skutt til påske.....

Uka starte med jobb fra 0430-1630. Med en liten snarvissit hos jordmor. Hun kunne fortelle at alt virka helt topp:D så da er det bare å fortsette i samme tempo, så lenge jeg har energi til det!:) uka fortsetter med jobbing og møter.. skal bli godt med litt fri til uka:) da venter en dagstur til London:) kjekt med noe gøy å se fram til, alt strevet går litt lettere da:)

Ikke så mye som bryter den vanlige rutinen vår denne uken, annet enn en fellesfrokost i bhg til gullgutten på torsdag, og ut på middag og teater med jobben samme dag. En vanlig dag hos oss, når jeg er gressenke, er opp kl 05.30, stelle meg og gullet. Kle på oss yttertøy med frokosten i hånden så går vi på tur med hundene. Hjem, levere i bhg og komme meg på jobb. Jobber til 15.30 hente i bhg og rett på ny luftetur med hundene. Så er det lage/spise middag. Gullet ser på barnestv siste timen før leggetid og jeg rydder. Nå han har lagt seg er det sofatid ;) slik er en standard uke hos oss :)

Her er det praksis hele uka, mannen er sykemeldt så håper å utnytte han til litt rydding før helgen :P. Vi skal ha påskemiddag for den ene delen av familien på lørdag også bærer det til fjell i begynnelsen av uka.

Her er det jobb man-fre pluss diverse møter/skole på kveldstid, frisør en ettermiddag og første jordmord time fredag morgen!! Blir godt med helg den uka her og ja... :)

Masse jobb, ultralyd, påskefrokost i barnehagen til supersnuppa, strikking, også litt avslapping til helgen.

Back
Topp