Hva bringer dagen i dag?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Ja, jenter, hva har dere planlagt for i dag?

Her har jeg fått begge gutta avgårde, satt på en klesvask og skal straks spise litt.
Så må jeg fikse en pc som er fryktelig treg, sette på en ullvask etterhvert og rydde litt. Spesielt kjøkken, det ble ikke tatt etter kveldsmat i går. Kanskje få noen ferdigpakka esker ut i garasjen for lagring, og så bør jeg pusse det som ble sparklet i går. Og vips! Så er det tid for henting, middag, lekser og etterhvert speider på eldste.

Har allerede fått tatt av alle senger, satt på maskin nr 2 med sengeklær. Nå skal jeg slappe av med en liten kopp kaffi med ei venninde som kommer på besøk. Når hun drar blir det vask av alle soverommene, ha på rene sengeklær :) så må jeg på butikken å handle, legge ut en bilstol for salg, rydde litt på kjøkkenet å vaskerommet :) skal hente eldste litt tidlig i bhg i dag, sånn vi kan dra på skøyteisen en time eller to før vi henter lillesøster å drar hjem å lager middag :) spent på hvor mye av dette jeg faktisk får gjort :p

Våknet altfor tidlig, og har allerede sett to episoder Supernatural.
Skal straks ta med hundene og møte deres hundekompis (+ hans menneske) for en skogstur, og etter det er det 1års kontroll hos dyrlegen for minste.
Tenker jeg spiser lunsj i byen når jeg likevel er der, og shopper litt sydenklær.

Hatt en rolig morgen med frokost, kaffe, zoella på YouTube og lufting av hunder. Jobb til 16 og ukeshandling etter det. Trening og avslapping og en time studering på kvelden. :-) Blir en fin dag!

Har levert i barnehagen og nå koser jeg meg på sofaen med en kopp kaffe. Sjukmeldt med bekkenløsning, så skal bare ta det med ro i dag. Ordne litt klesvasker, rydde på kjøkkenet og sove en dupp på sofaen etterpå [emoji23] Så er det plutselig henting i barnehagen, middag osv...[emoji4]

Akkurat nå sitter jeg i godstolen under teppet, god morgen Norge er på TV, kaffe i koppen (koffeinfri sådan) og strikketøyet i fanget :)
Etterhvert skal jeg få vasket et par maskiner med klær, gå tur med hundene og komt meg på butikken å handlet noe middag, ellers stille og rolig her i dag :)

Sovet lenge! Må få i meg frokost før jeg skal gå tur med en venninne :)

Levert ungene på skolen og kommet meg på jobb. Så må jeg avspasere siste timen på jobb for å rekke lage og spise middag før ungene skal på jiu jitsu. Jeg trener mens de trener. Så må det ordnes kostyme for eldste som i sisteliten er påmeldt karneval i morgen 18-20, og begge ungene må gjøre lekser for to dager, siden minste skal på turning i morgen, mens eldste er på karneval. Å få ryddet ut bagasjen etter hytteturen i helga er nok bare å glemme for jeg regner med å være utslitt på kvelden når alt som må gjøres i dag er gjort:-)

Har levert i bhg, vært hos legen og nå er jeg hjemme. Skal bare slappe av frem til vesla kommer. Er i dårlig form i dag.

Klesvask og muligens jobb i kveld. Står som bakvakt i tilfelle en kollega ikke rekker det.

Men til da tar vi livet med ro for formen er ræva i dag. Blodtrykksfall og ryggsmerter om en annen.

Her er vi uten vann på 6. døgnet, så det er dårlig stilt med klesvask og den slags. Kattevask oss med såpe og klut, tørrsjampo er gull, og så smelter vi snø til å spyle ned i do og koke egg mm. Har noen flasker helt rent vann til øvrig matlaging og drikke, men det er pokka meg mest utsolgt for vann uten kullsyre i alle butikkene her, så kanskje flere hvis vann har frosset. Ikke vet jeg, men upraktisk er det. Problemet ligger utenfor huset forøvrig, og skal de få gjort noe innebærer det riving av en del ting for å komme til, og det er liksom uaktuelt det også, kan du si.

Jeg rydder en del i skuffer og skap da. Har fått handlet inn det nødvendigste til mat de neste dagene, og endelig fått tak i en skibukse jeg håper sønnemannen kan bruke. Utsolgt OVERALT for ste 12/14 år, både på nett og i butikk, så nå måtte jeg bare slå til på en damebukse som see unisex ut, i en liten str 38 og håper han kan bruke den. Kaldt og mye snø her, så han må bare ha. Rota bort 2 bukser og 1 jakke siden jul, så mor har brølt litt også ...

Haha. Dette ble langt. Men nå skal jeg altså smelte litt snø, og strikke litt før barna kommer hjem fra skolen.

Siste dag 100 % sykemeldt også, skal prøve meg på jobb i morgen, onsdag og fredag, litt redusert arbeidstid (50 % ). Spent på det.

OUL gjennomført og avslapning på sofaen neste ❤️

Back
Topp