Hva bringer dagen for dere?

Alle-gode-ting-er-tre(nei, 4!)

Betatt av forumet
Mailykke <3
Jeg ligger i sengen, med spypose i umiddelbar nærhet, ser på "The newsroom" og prøver å få i meg et par saltstenger.

Noen som har gode tips på ting jeg kan spise uten at det kommer rett opp igjen?

Uff, det hørtes ikke gøy ut... Jeg har ikke vært plaget med oppkast, men har vært ekstremt kvalm! Har heldigvis begynt å gi seg litt nå.
Vet ikke hva du skal spise jeg altså! Men hva med tørre knekkebrød?
Selv skal jeg få unna litt årsplaner, og vaske litt klær. Vi drar på fjellet på fredag og må pakke litt varmt ;)

off stakkars :( Jeg pleier å spise ritz kjeks og maria kjeks! Maria kjeksen er jo så tørr at du får i deg masse veske med å spise det :)

Sliter med det same, ligger strak ut og bare venter på neste oppkast. Er ufattelig kjedelig å bare ligge i ro i en stilling for å røre seg eller gjøre noe annet er uaktuelt!

Utrolig kjedelig ja, men det er heldigvis en nydelig belønning som venter :-)

Takk for tips, jeg har forsøkt knekkebrød, men ikke kjeks. Får sende min kjære i butikken etterpå.

åååh:/ Stakkars dere:( jeg skulle vært hjemme i dag jeg også. Er så forferdelig trøtt:(

Den verste kvalmen er nå heldigvis over for meg *bank i bordet*. Mye lettere denne gang enn sist! I dag har jeg fri, ute er det et skikkelig drittvær så jeg bare koser meg inne, og skal bake litt å hive i fryseren til noen bursdager fremover :)

uff grusomt...vet åssen du har det så sender deg en stor trøsteklem:) salt potetgull og vann er det jeg har overlevd på.

Back
Topp