Hva blir til middag i dag? :)

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
her skulle det bli taco, men han som bestilte det hadde spist hos kameraten sin ;) Så blir det kyllingfilet med økologisk kryddermiks istedenfor... Om samboern har tenkt å stå opp (han jobba natt til i dag og var hjemme 11tida) hvis ikke blir det sjokolade.. Hehe orker ikke lage mat bare til meg selv :)

Hva har dere tenkt å spise? Eller har dere spist? :)
 
Her blir det hamburger:) sambo var på julebord med jobben i går og jeg er kvalm... Så da ble det noe lett ;) fikk en fin luftetur til butikken da!


---—–-
 
fikk en liten luftetur til butikken jeg også.. Skulle egentlig få lillesnupp til å sove, men etter en halvtime så ho en kråke som var visst veldig morsom så da ble det ikke noe soving.. :p Ho er helt umulig å legge for tida både dag og kveld.. Blir vel beddre når ferien er over tenker jeg :)

Wok og hamburger hørtes godt ut det også :)
 
Kvalm som fy, og vært i familiemiddag og spist ribbe. :/ Det er ikke akkurat min favoritt. Og når det i tillegg ikke engang lukter mat når man kommer inn dørene, men skikkelig innrøykt så hjelper det veldig på kvalmen. Sukk. Blargh.
 
Kyllingklubber, salat, grønnsaker, pommes frites:) mmm
 
Jeg lagde pizza og hadde broren og stefaren min på besøk :)
 
Kvalm som fy, og vært i familiemiddag og spist ribbe. :/ Det er ikke akkurat min favoritt. Og når det i tillegg ikke engang lukter mat når man kommer inn dørene, men skikkelig innrøykt så hjelper det veldig på kvalmen. Sukk. Blargh.

usj.. det er fælt!
 
usj.. det er fælt!


Mhm, men kan liksom ikke si noe på det heller. Sukk. Hadde jeg hatt mer guts, så hadde jeg sagt mer på orholdene til svigermor.

(Har enda ikke sagt noe til familien om at jeg er gravid...)
 
Jeg lagde pizza og hadde broren og stefaren min på besøk :)
Haha trodde du skrev at du hadde dem på pizzaen :D er visst litt svimmel i dag :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kvalm som fy, og vært i familiemiddag og spist ribbe. :/ Det er ikke akkurat min favoritt. Og når det i tillegg ikke engang lukter mat når man kommer inn dørene, men skikkelig innrøykt så hjelper det veldig på kvalmen. Sukk. Blargh.
Off... det hørtes ubehagelig ut.. :/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Haha trodde du skrev at du hadde dem på pizzaen :D er visst litt svimmel i dag :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hahahah.. Ja, det kunne jo kanskje sett slik ut :p
 
Jeg hadde en kopp varm kakao til middag i dag :p planen var lasagne, men spire-vipp var ikke enig i det :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Tacoooo :p
 
fikk en liten luftetur til butikken jeg også.. Skulle egentlig få lillesnupp til å sove, men etter en halvtime så ho en kråke som var visst veldig morsom så da ble det ikke noe soving.. :p Ho er helt umulig å legge for tida både dag og kveld.. Blir vel beddre når ferien er over tenker jeg :)

Wok og hamburger hørtes godt ut det også :)
Hvor gammel er hun? :)
 
Back
Topp