Cam.85 Andre møte med forumet 17 Sep 2022 #1 Hei. Naturlig syklus, regner jeg fra mensdato? Eller regner jeg unnfangelse/befruktning 5 dager før innsett? (Blasto) Rådvill.
Hei. Naturlig syklus, regner jeg fra mensdato? Eller regner jeg unnfangelse/befruktning 5 dager før innsett? (Blasto) Rådvill.
Lasorah Elsker forumet Marsboerne 2023 17 Sep 2022 #2 Cam.85 skrev: Hei. Naturlig syklus, regner jeg fra mensdato? Eller regner jeg unnfangelse/befruktning 5 dager før innsett? (Blasto) Rådvill. Klikk for å utvide … Det siste Du er 2+5 ved innsett hvis du satt inn femdagers.
Cam.85 skrev: Hei. Naturlig syklus, regner jeg fra mensdato? Eller regner jeg unnfangelse/befruktning 5 dager før innsett? (Blasto) Rådvill. Klikk for å utvide … Det siste Du er 2+5 ved innsett hvis du satt inn femdagers.
Cam.85 Andre møte med forumet 17 Sep 2022 #3 Takk! Da har jeg tenkt feil, men helt greit å plutselig hoppe 3 dager frem. Og TUL + jordmor har sagt at jeg må være lenger på vei enn jeg har sagt.
Takk! Da har jeg tenkt feil, men helt greit å plutselig hoppe 3 dager frem. Og TUL + jordmor har sagt at jeg må være lenger på vei enn jeg har sagt.