Hva blir kallenavnet

Vand

Forumet er livet
på ungen din...? La meg forklare [8D]  Hva rimer navnet på ungen din, hva kan venner komme til å kalle h*n? 
(herregud er det mulig å ikke få til å forklare i kveld!? [>:][;)])

Mine jenter:

Ine Aurora: Ine-pine blir brukt, og Ine SAUrora har også blitt brukt!

Emmeli: Emmeli-hemmeli-temmeli-pemmeli

Emma hemma....Hæmma....ikke noe fint d da[&:]

eh veit ikke....

eh.... Trygve - prygve, styggve[&o]

aner egentlig ikke jeg[:-]

Pene Malene..?? [8D][8D][8D]

Har egentlig ikke lyst til å tenke på hva Nora kan komme til å bli kalt.... (det regner jeg med alle klarer å tenke seg til) Det var faktisk en grunn til at jeg hadde litt betenkeligheter med det navnet, men kan jo ikke tenke sånn heller...

ORIGINAL: tingeling1

Har egentlig ikke lyst til å tenke på hva Nora kan komme til å bli kalt.... (det regner jeg med alle klarer å tenke seg til) Det var faktisk en grunn til at jeg hadde litt betenkeligheter med det navnet, men kan jo ikke tenke sånn heller...

Det samme tenkte jeg også da broren min bestemte seg for det navnet til tante ungen min. Men sørpå så har dem jo en e på sltten så da rimer det jo ikke[:D] Værre med oss nordpå....da har vi a på slutten[:'(]

Hemma Emma med den store Blemma [8|]

ORIGINAL: tingeling1

Helt enig egentlig! [;)]

ORIGINAL: tosmågull

Sier Mia'mor til snuppa som regel..  storebror bruker jeg bare Felix til.. Men av og til tenker jeg at han burde hett emil så jeg kunne ropt eeeeeeemil når han fant på rampestreker[8D]

Men hva kan Mia rime på? Og Emil?

Veronica- petronica

Kathrine- maktarine

Maiken- søta

eh...

Elsa- pølsa

Irene- pyttrene

Elin- pelin

Ruth-sprutt

Maiken - "sleik´n" (jeg sier ikke i hvilken sammenheng[8|])

ORIGINAL: *Maik1*

Veronica- petronica

Kathrine- maktarine

Maiken- søta

eh...

Elsa- pølsa

Irene- pyttrene

Elin- pelin

Ruth-sprutt

Eller hvis man er liten og sier veronica litt fort, får man lett et kallenavn som ikke var ment stygt,men er det likevel.....: verRONCA....

Det ble jeg kalt i mange år av venninnene mine[:D] Vi visste ikke hva det betydde heldigvis[:D]

ORIGINAL: snublefot08

ORIGINAL: *Maik1*

Veronica- petronica

Kathrine- maktarine

Maiken- søta

eh...

Elsa- pølsa

Irene- pyttrene

Elin- pelin

Ruth-sprutt

Eller hvis man er liten og sier veronica litt fort, får man lett et kallenavn som ikke var ment stygt,men er det likevel.....: verRONCA....

Det ble jeg kalt i mange år av venninnene mine[:D] Vi visste ikke hva det betydde heldigvis[:D]

Veronka var ett vanlig navn på meg av nabojenta som ikke fikk til å si navnet mitt..... [8D] Og enda sier hun det når hun møter meg for det er jo SÅ moro. Ha-ha sier jeg. [>:][:D]

ådne- lådne pådne

ånse-ådne

Hun heter Nora så bruk fantasien[8D]

håper hun slipper å bli kalt det da

her blir han kalt jonis, så må passe på at vi sier det riktige innimellom også[:)]

Back
Topp