Hva blir far med på?

Aprilnurk2017

Betatt av forumet
Jeg har en mann som jobber borte i uka og er hjemme i helgene.. er derfor redd han vil gå glipp av endel kontroller.. har dere noe erfaringer hva han MÅ være med på?

Første barn, men her blir han med bare på ultralyder. Syns det holder, iallefall i starten :)

Oul og fødelsforberedende samtale i slutten av sv.skapet:)

Ultralyd her. Og evnt samtale på sykehus i forbindelse med fødsel.. Men den tid, den sorg..

Sist var han med på oul, fødselsforberedende kurs og en jordmortime hvor hun ønsket vi var begge og kunne snakke om forventning til fødselen :) Også var han forøvrig med på en veldig bortkastet første time hos en lege som kunne nada om graviditet :o

Spør hva pappaen kan tenke seg å være med på :) så føler han at han også er med og bestemmer litt ;)

OUL holder. Samme forrige gang. Eller der var han med på TUL også.

Han vil selv være med på jm-timer, og oul. Fødelsforberedende regner jeg også med han blir med på :)

OUL og fødsel vil eg tru :)

Min blir med på alt han har mulighet til. Han er sykmeldt nå i påvente av operasjon, så han fikk med seg første kontroll hos lege i dag og tul om ca 3 uker :)

Bare OUL og fødsel. Jeg ville ikke hatt ham med når jeg prater med jm om matvaner, vekt, private tanker og slimproppen :P

Back
Topp