Hva blir det til middag idag ?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hva skal dere hat il middag idag ?
Lager dere middag hver dag ?
Spiser dere ofte fisk ?

Den gulasjen var kjempegod. Prøvde den i forrige uke :)
I dag skal vi ha stekt ris. http://www.aperitif.no/Oppskrifter2/dagens-rett/Stekt-ris
Spiser fisk 3-4 dager i uka.

Ja, gleder meg virkelig til og prøve den gulasjen :)
Har litt tacokjøttdeig i kjøleskapet fra igår som jeg tenkte slenge oppi og.
Og så blir det Nan brød og Tzatziki til...

Så det blir ei blanding av indisk-mexikansk-gresk-gulasj :P

Stekt ris er nydelig mat :)

Hjemmelaget pasta med fersk karbonadedeig og hjemmelaget pastasaus :D nammi ( litt dilla)

middag blir det hver dag,og lages fra bunn av.blitt helt nazi på det de siste årene,ikke noe pose greier og MÅ vite hva som er oppi ,da blir d til at jeg lager fra scratch :)

Spiser sjeldent fisk.fått " nokk" spiste mye av det før,type 3-4 ganger i uken i 2 år.nå orker jeg ikke tanken eller lukten lenger

Vi skal ha blomkål og brokkoli suppe i dag:-)
Fra pose:-) jeg har ikke lyst på noe om dagen egentlig.. men guttungen må jo ha mat:-)

Ble knekkebrød med ost og paprika samt masse eggerøre ved siden av:) blir Vel en skål med sjoko pops før kvelden kommer:) tom for mat, skal handle i morra, ikke serlig middag i dag nei:p

Mange som er flinke her :-) Her ble det Finfus ferdigrett med pasta, grønnsaker og kjøttboller... Slengte oppi litt ekstra grønnsaker oppi for samvittigheten sin skyld...

Jeg er fortsatt veldig kvalm og sliten og middagslagingen er ikke bare bare om dagen så blir litt lettvinte løsninger innimellom. Jeg gleder meg til jeg kommer over denne slitsomme perioden og kan lage god og sunn hjemmelaget igjen :-)

Back
Topp