Hva blir det til middag i dag?

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Noen som skal lage seg noe godt i dag? Jeg kjenner meg sulten for første gang på lenge, og har lyst til å lage meg noe godt!

Skal lage biff stroganoff..
Ikke det som sto øverst på ønskelista i dag, men må nesten bruke opp kjøttet i frysa..

Termin 1.februar 2014

Hjemmelaget pizza :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg tror vi skal bestille kinamat, mine to små eeeeelsker det like mye som meg ;) så skal vi kose oss med det, film, godis og tente lys.. :) :). Ute pøsregner det :(

Jeg tror vi skal bestille kinamat, mine to små eeeeelsker det like mye som meg ;) så skal vi kose oss med det, film, godis og tente lys.. :) :). Ute pøsregner det :(
Koselig da! Mannen skal på lønningspils, så jeg skal lage meg noe godt, tenne lys og se en god film :) jeg har lyst på bearnaise saus!

her blir det hjemmelaga blomkålsuppe nå om 1 time, og taco hos venner i kveld!

Tror det må bli fredagstaco ja. I morgen skal jeg laget en NYDELIG kyllinggryte siden vi får gjester! Oppskriften? Her:

1-2 stk ferdiggrillet kylling(er)
1-2 pk matfløte. (1 kylling, 1 pakke fløte)
1-2 bks Tine Kremost Hvitløk
1 pk stenfrie druer

Riv kyllingen i biter og ha i en ildfast form. Hell fløte over, melk kan brukes men fløte er best. ;)
Ha "dæsjer" med kremost over, og strø druer over til slutt. Inn i ovnen på 200 grader i 20 minutter ca.

Servèr med basmatiris og salat. (Isberg/crispy, ruccola og vårløk. Og evt. pinjekjerner)

Den høres litt fønky ut med druene, men den e helt insane altså. Knalldigg!!

Vi er bedd til et vennepar i kveld og da vet jeg at vi får noe godt siden hu er så flink til å lage mat ;):D

app! Venter nr 3 :) 15.02

Tror det må bli fredagstaco ja. I morgen skal jeg laget en NYDELIG kyllinggryte siden vi får gjester! Oppskriften? Her:

1-2 stk ferdiggrillet kylling(er)
1-2 pk matfløte. (1 kylling, 1 pakke fløte)
1-2 bks Tine Kremost Hvitløk
1 pk stenfrie druer

Riv kyllingen i biter og ha i en ildfast form. Hell fløte over, melk kan brukes men fløte er best. ;)
Ha "dæsjer" med kremost over, og strø druer over til slutt. Inn i ovnen på 200 grader i 20 minutter ca.

Servèr med basmatiris og salat. (Isberg/crispy, ruccola og vårløk. Og evt. pinjekjerner)

Den høres litt fønky ut med druene, men den e helt insane altså. Knalldigg!!
Denne prøves idag! ;) sendte oppskriften din videre til mannen og han var enig i at det måtte prøves. Siden jeg ikke er ferdig på jobb før kl 18 idag måtte jeg ringte butikken å få dem til å legge av kylling til meg ;D

Denne prøves idag! ;) sendte oppskriften din videre til mannen og han var enig i at det måtte prøves. Siden jeg ikke er ferdig på jobb før kl 18 idag måtte jeg ringte butikken å få dem til å legge av kylling til meg ;D

Så kjekt! :) Vi bruker sånn kald ferdiggrillet kylling, men varm funker sikkert like fint også. Hold meg oppdatert på hva du syns da :)

Sambo og mini er på shopping og i lekeland i dag mens jeg er på jobb så de spiser nok der. I kveld skal vi bestille kebab, det har jeg hatt lyst på i flere uker så jeg gleder meg!!! :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fredag er taco dag ;-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

Torskefilét med ris, sitron- og currysaus samt grønt :) namnam!

Taco idag :)

2 små + spiregutt <3 ventes i februar <3

Fiskesuppe og ferske rundstykker med smør :) Ellers hadde det blitt taco! Nam!

Back
Topp