Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
skulle egentlig ha hjemmelagde kjøttkaker som sambo lager, men etter en delvis våkennatt pga 2 åringen og en veldig tidlig start på dagen skal han slippe det i dag. så da blir det fiskeboller i hvit saus
I dag skal mannen og ungene spise hos svigers, jeg skal på jobb så jeg tar meg en salat eller noe, men i går hadde vi kyllingwok med nudler og wokket grønnsaker det var godt
I dag blir det gryterett hos oss Planlegger og gleder meg uhemmet til å ha fiskekaker en dag, men det får bli en dag mannen jobber seint, for han spiser ikke det
Pannekaker blir det her i dag. Frister ikke så veldig, men samboer hadde bestemt seg for det
KLarer ikke å finne noen middager som frister for tiden. Orker ikke tanken på mat som er fett, mektig eller med for mye smak :-( Trenger inspirasjon til lette og friske middager
Fiskekakene begynte å lukte veldig ekkelt ut på stua (gjennom kjøleskapsdøra, gangen og inn i stua altså) og så hadde jeg ikke lyst på det lenger. Nå venter jeg på en heftig kebab