Hva blir det til middag i dag ?

<3 BAMBINO E>

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Slenger ut denne da jeg trenger litt inspirasjon ;)

skulle egentlig ha hjemmelagde kjøttkaker som sambo lager, men etter en delvis våkennatt pga 2 åringen og en veldig tidlig start på dagen skal han slippe det i dag. så da blir det fiskeboller i hvit saus :-)

I dag skal mannen og ungene spise hos svigers, jeg skal på jobb så jeg tar meg en salat eller noe, men i går hadde vi kyllingwok med nudler og wokket grønnsaker det var godt :)

I dag blir det bare kjøttpudding, poteter, grønnsaker og brun saus.

Middags tråder er kjekt!!! :)

I dag blir det så enkelt som makkaronistuing og stekte pøler!

I dag blir det gryterett hos oss :) Planlegger og gleder meg uhemmet til å ha fiskekaker en dag, men det får bli en dag mannen jobber seint, for han spiser ikke det :P

I dag skal vi ha Fiske grateng med poteter og grønsaker.
Ungenes favoritt.

Kalkun, ris, saus og salat :)

Har ikke helt bestemt meg, men kanskje jeg bare lager spagetti da samboer jobber lenger idag :)

ingen middag i dag heller! Poden skal til bestemor og jeg skal på veiledning... så da hopper vi galant over! ;)

Det ligger fiskekaker i kjøleskapet, så jeg regner med at de blir spist i løpet av dagen :)

Her blir det grillet kylling med chips i dag, for det fikk jeg sykt lyst på da vi var på butikken :D

Hjemmelagd tomatsuppe og pannekaker :)

Pannekaker blir det her i dag. Frister ikke så veldig, men samboer hadde bestemt seg for det :-)

KLarer ikke å finne noen middager som frister for tiden. Orker ikke tanken på mat som er fett, mektig eller med for mye smak :-( Trenger inspirasjon til lette og friske middager :-)

Etter nærmere diskusjon med min datter på fire år endte det med fiakepinner, kokte poteter og raspa gulrot :)

Her har vi hatt hjemmlaget grønnsakssuppe med pølse i. Kryss i taket for at jeg fikk lyst på noe annet enn pizza, pita osv i dag :D

Fiskekakene begynte å lukte veldig ekkelt ut på stua (gjennom kjøleskapsdøra, gangen og inn i stua altså) og så hadde jeg ikke lyst på det lenger. Nå venter jeg på en heftig kebab ;)

Back
Topp