Hva blir det til lørdagskos da jenter?

Karita

Glad i forumet
Da tenker jeg på mat altså, tihi[8D]

Her blir det meksikansk suppe med focaccia-brød[;)]

Ingen lørdagskos her gitt.. Kombinasjon av dårlig planlegging og latskap ! [:)]
Ikke noe godt i hus, mannen dro akkurat på jobb og jeg er skikkelig forkjøla og gidde ikke gå å handle ! [8D]  Får vel se det positive i de, en del unødvendig kcal spart der, i mot å trøset spis chips og cola.. ! hihi..
nettopp spist grandis som smakte papp, lite smakssans gitt. kanskje den meksikanske suppa di hadde fått liv i noen smaksløker !!
[;)]

ORIGINAL: Sprelledukka

Ingen lørdagskos her gitt.. Kombinasjon av dårlig planlegging og latskap ! [:)]
Ikke noe godt i hus, mannen dro akkurat på jobb og jeg er skikkelig forkjøla og gidde ikke gå å handle ! [8D]  Får vel se det positive i de, en del unødvendig kcal spart der, i mot å trøset spis chips og cola.. ! hihi..
nettopp spist grandis som smakte papp, lite smakssans gitt. kanskje den meksikanske suppa di hadde fått liv i noen smaksløker !!
[;)]

Enig med deg, kcal spart[:D]
God bedring med forkjølelsen[;)]

Hørtes godt ut med meksikansk suppe [:D]

Her blir kylling. Tikka massalala, med salat til [:D] også blir det lørdagsgodt da, nam [:D]

Her blir det noe svinekjøtt av noe slag,men hva det vet jeg ikke ennå siden det er min kjære som skal lage det [:)]

Ingenting, er syyyk.. [:(]

Satt i går og planla å kjøpe en stoooor pose smågodt idag men med den halsen jeg har nå blir det ikke annet en vann...[:(]

vi har akkurat spist biff, stekte potetbåter med løk, bearnesè saus og maisstuing ved siden av!

mmmm....[:D] Og nå blir det is med nonstop og peanøtter til dessert!

(oh my god, jeg burde virkelig gå trilletur i morgen...)

Vi spiste pizza inne i Oslo i dag. Har litt "Harry-snop" fra forrige ukes svensketur i skapet så det blir vel litt kos.

Det blir pølse og pommesfrites m salat, bare for å gjøre det litt sundt!![:-]

indrefilet, nypoteter, peppersaus og tomater! [:)] mmmmmmmmmmmmm var helt nydelig!

ORIGINAL: **Siljemor**

indrefilet, nypoteter, peppersaus og tomater! [:)] mmmmmmmmmmmmm var helt nydelig!

Ohoi, indrefilet gitt.
Itjnå shit[:D][:D]

I dag ble det bare pølse i lompe til middag gitt etter en fin dag ute i sola med barna[:)] Har akkurat trent med Jillian så prøver å unngå å spise sjokoladen som skriker etter meg i skapet...men mannen kommet snart hjem fra tur på jobben og har vist kjøpt noe snop i taxfreen så blir nok litt lørdagskos fordet!! Må si jeg ble veldig frista av all god middagskos dere jentene lager[:D]

Hjemmelaget pizza.. Fikk så lyst på, selv om jeg sitter helt alene i kveld (vesla sover, storebror hos besteforeldra og mannen på sykehus)

upps.. trekker tilbake det jeg sa om sparte kcal ! etter at jeg hadde lagt mini kom jeg på at jeg hadde pannekake røre til overs fra i går, så da ble det pannekaker til kvelds på a mor gitt ! [:D]
og ja, jeg er en av dem som fortsatt syns pannekaker er sykt godt. aldri blir man skikkelig voksen [8D][8D]

haha[:D]
Ja det er myyye godt som blir servert ikveld[;)]
Ikveld har jeg tatt to glass med cola[:-][:D] har ikke smakt cola siden oktober ifjor. Guuuud så godt det var

Back
Topp