Hva blir det første dere skal spise etter dere kommer hjem etter fødsel?

Anettemor86

Forelsket i forumet
Jeg har hatt så veldig lyst på en lettstekt tunfiskbiff og tunfisksushi at det er kvalmt. Og spekemat savner jeg virkelig, og at biffen kan stekes medium minus :p og reinsdyrkjøtt. He he ble mye her gitt, men tunfisksushi blir nok blandt det første jeg skal kaste meg over tror jeg :)
 
Hmm, nei.. Tror ikke jeg savner noe av det jeg ikke har kunnet spise i løpet av graviditeten. Men... jeg tenker jeg vil ha pinnekjøttt og kålrabistapp jeg for å feire morskapet :)
 
Har sykt lyst på rakefisk med rømme,løk og lefse.... Spekemat på flatboød .... Åååååå nei nå gleder jeg meg til jeg kommer hjem fra sykehuset :)
 
ej gleda mej til ØL å spekemat... he drikka so masse alkoholfri øl i graviditeten d e heilt latterlig :p
 
SPEKEMAT!! Roastbiff!! Åh himmel!
Alkohol savner jeg derimot fint lite, noe som overrasker meg litt o_O
 
Ja roastbeef ja, det savner jeg også. Også har jeg av en eller anne grunn hatt veldig lyst på tequila gjennom mesteparten av graviditeten xsmile2 noe jeg egentlig ikke er noe glad i i det heletatt sånn egentlig :p Men både øl og vin skal bli godt ja.
 
Jeg har hatt så veldig lyst på en lettstekt tunfiskbiff og tunfisksushi at det er kvalmt. Og spekemat savner jeg virkelig, og at biffen kan stekes medium minus :p og reinsdyrkjøtt. He he ble mye her gitt, men tunfisksushi blir nok blandt det første jeg skal kaste meg over tror jeg :)

skal ha sushi, tørrfisk, viltkarbonader, salami, knekkebrød med majones og mår og bøtter og spann med kaffe og cola, ha ha ha. og tunfisk, ja, det vil jeg ha:D masse upasteurisertemoster og SNUS:) he he
 
Back
Topp