Hva blir dere oppgitt over?

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

på matbutikken...
er det noe dere ser på butikken som dere bare rister på hodet av?

her er det:
  • ferdigskrelt løk
  • oppkuttet sjampinjong
  • ferdigstekt kjøttdeig

og alle de forskjellige brun-sausene fra toro. som egentlig er helt like,men heter forskjellige ting...

Er du sikker på at løken er skrelt? Kan hende den er fersk, sånn at det ikke har blitt skall på den enda.

Ellers enig med du! [:)]

Kommer ikke på noe faktisk [:)]

Men litt artig for vi kjøper nesten alt som dere har nevnt som dere ikke liker [:-] hoho
Vi kjøper vasketbl med folie på, har kjøpt ferdige skrellet løk noen ganger, brødskjæremaskinen bruker vi ALLTI-den er genial [:D], vi kjøper ofte ferdig strimlet kjøtt, flytende smør kjøper vi også alltid.

ORIGINAL: Undrer

på matbutikken...
er det noe dere ser på butikken som dere bare rister på hodet av?

her er det:
  • ferdigskrelt løk
  • oppkuttet sjampinjong
  • ferdigstekt kjøttdeig

og alle de forskjellige brun-sausene fra toro. som egentlig er helt like,men heter forskjellige ting...

Er du sikker på at løken er skrelt? Kan hende den er fersk, sånn at det ikke har blitt skall på den enda.

Ellers enig med du! [:)]

det står utenpå, ferdigskrelt løk.... så tror nok det ja[8D]

ORIGINAL: Skorpio82

Ja. Bla ferdigstekt kjøttdeig og den brødskjæremaskinen. Whats up with that?

Hvor late skal man egentlig bli...

brødskjæremaskin er genialt.. man sparer tid, man slipper å smule ned kjøkkenbenken når man skal skjære skiver, man får RETTE skiver (her i huset er vi en høyrehendt og en venstrehendt som skal skjære, og det blir bare kluss) og man kan enklere fryse ned brød og ta ut en og en skive - økonomisk for de som ikke spiser så mye brød.. [:)]

ORIGINAL: mammantilenengel

folk som sier : misunnerlig.....

folk som missbruker :hvordan, f.eks  hvordan farge liker du..

folk som kler på seg selv ett tonn med klær for det er jo SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kaldt ute.. men har nada på ungene. 

samme med folk som tar av seg uttenpåklærne mens barna ligger nedpakket i vogna.

skjer dette på butikken din?? bare lurer...[8D]

Den e jo genial, eg kjøpe oppskjært brød og hiver i frysen, så tar eg kun ut så mangen skiver eg skal ha! slippe å kaste brødet, og det smaka alltid like godt[:)]

Brødskjæremaskinen brukes flittig her pga da kan 7-åringen lage seg brødskive selv uten å ødelegge et halvt brød, og vi har også oppdaget at brødet varer lengre når det skjæres i helt jevne skiver. [:)]

Zalo på spruteflaske [8|]

Det hatr jeg hatt i mange år, tar de tomme baderomssprayflaskene og blander opp selv, en med zalo og en med salmiakk [:)]

ORIGINAL: Helene22

ORIGINAL: Black Beauty

flytende smør på flaske[:'(] 
4-5 biter oppkuttede grønnsaker lagt i en folieform og selges til 4-dobbelt kilopris

Visste du at melange flytende er like sunt som olje?? Ei venninne av meg gikk på Grete Roede og de ble anbefalt å bruke den istedet for olje[:)]

Så den er ikke så dum! Vi bruker kun den:)

mulig, men[:'(] og mindre kalorier betyr desverre ikke nødvendigvis sunnere, margarin inneholder ofte både palmeolje, kokosfett og varmpresset olje, mens du kan kjøpe sunn kaldpresset olivenolje, litt utenfor tema, men siden du nevnte det. og det er er vanlig misforståelse at det som du skal spise når du slanker deg er sunnere enn ikke-slankemat

Godisen ,der den står og frister de dagene du ikke eier selvbeherskelse [&:] :P

Jeg liker ikke folk som står og legger oppå varene sine på disken, men plutselig kommer de på en ting de har glemt, så de må "løpe fort" for å hente det. Når de endelig kommer tilbake, har de ikke bare med seg den ene tingen de manglet, men hele favnen full! Pluss at de har igjen mye i handlekurven[:@]

HEY HEY HEY....den er god å ha,for det er noen som virkelig suger på å skjære brød,haha LES: meg[8D][:D]

ORIGINAL: Mesaana

Eldra damer som har "bassar" midt i butikken og ser bare rart på deg når du vil forbi med vogna, også blir de sure når en til slutt bare flytter vognene dere selv for å komme forbi.[:'(]

Blir også oppgitt over dårlig frukt og grønt, finner jeg noe som er råttent eller stygt så plukker jeg ikke der fra i det hele tatt.[:'(]

enig i alt detta jeg[:)]
og gammle folk som tror de kan snike i køa... da blir jeg bare forbanna[:@]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ferdigstekt kjøttdeig blant annet.
Og de der oppvasktabbisene som du slipper å ta av folien på..
Makan hvor oppråtten dem skal ha folk til å bli [8|]

de er jo geniale... for jeg fikk ikke av plasten på de gamle....

ENIG![:D]

skikkelig lat jeg da. for jeg handler ikke brød dersom der ikke er brødskjæremaskin i butikken [8D]

ORIGINAL: Zera

ORIGINAL: Mesaana

Eldra damer som har "bassar" midt i butikken og ser bare rart på deg når du vil forbi med vogna, også blir de sure når en til slutt bare flytter vognene dere selv for å komme forbi.[:'(]

Blir også oppgitt over dårlig frukt og grønt, finner jeg noe som er råttent eller stygt så plukker jeg ikke der fra i det hele tatt.[:'(]

enig i alt detta jeg[:)]
og gammle folk som tror de kan snike i køa... da blir jeg bare forbanna[:@]

Jada, de smiler gjerne til deg og sier jeg skal bare ha dette jeg, så legger de på surmelka og gammal osten sin, når det er klart for å betalte, knoter de lenge med å finne lommeboka, for å så slenge myntene på båndet og vist ikke kassadama er snart å legger nestekundepinnen på båndet så reiser pengene, så skal kronasjene telles 1 og 1, bare for å finne ut at de har cashguard som de skal putte pengene på, så må de forstå seg på den også.[8|]

Til og med farmora mi på 85 år, irriterer seg over disse, hun sier det er ikke verre enn at en finner frem lommeboka og pengene FØR en går i kassa, det gjør alltid hun, siden det ikke er så lett å finne penger med krøkete fingrer, og hun syns det er så morsom og enkelt å putte pengene på disse automatene, da vet hun også at hun ikke blir lurt.[:D][8D]

folk som sier : misunnerlig.....

folk som missbruker :hvordan, f.eks  hvordan farge liker du..

folk som kler på seg selv ett tonn med klær for det er jo SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kaldt ute.. men har nada på ungene. 

samme med folk som tar av seg uttenpåklærne mens barna ligger nedpakket i vogna.

skjer dette på butikken din?? bare lurer...[8D]
hehe  den ene skjer på bussen til butikken. den med at folk kler på seg selv ett tonn klær..

resten skjer på  butikken.. kan også nevne folk som sniker og narkiser som  brøler å  stinker..

altså...sier folk dette til deg i butikken?
at de er misunnelig og sånn?

Back
Topp