Hva blir dere oppgitt over?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
på matbutikken...
er det noe dere ser på butikken som dere bare rister på hodet av?

her er det:
  • ferdigskrelt løk
  • oppkuttet sjampinjong
  • ferdigstekt kjøttdeig

og alle de forskjellige brun-sausene fra toro. som egentlig er helt like,men heter forskjellige ting...

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

på matbutikken...
er det noe dere ser på butikken som dere bare rister på hodet av?

her er det:
  • ferdigskrelt løk
  • oppkuttet sjampinjong
  • ferdigstekt kjøttdeig

og alle de forskjellige brun-sausene fra toro. som egentlig er helt like,men heter forskjellige ting...

Ferdigstekt kjøttdeig blant annet.
Og de der oppvasktabbisene som du slipper å ta av folien på..
Makan hvor oppråtten dem skal ha folk til å bli [8|]

Jeg ble skikkelig kvalm da jeg oppdaga ferdigstekt kjøttdeig[&:]
Hermetiske katareller er noe av det fæleste jeg har smakt.

Vet det er ting, men kom liksom ikke på nå...

ORIGINAL: Kattekvinnen

de er jo geniale... for jeg fikk ikke av plasten på de gamle....

Ja. Bla ferdigstekt kjøttdeig og den brødskjæremaskinen. Whats up with that?

Hvor late skal man egentlig bli...

Blir vel ikke oppgitt, men syns det er rart at folk betaler masse mer for kiloen for ferdig skjært kjøtt[8|]
Tar jo ikke lange tia å strimle litt svin selv

[:D]

Jeg blir oppgitt over de mange eldre som tydeligvis alltid handler på likt som meg. Som skal finne frem sine 5 lommebøker for å betale i kontanter og helst i tiere virker det som... [8D]

ORIGINAL: BlackLady

Jeg blir oppgitt over de mange eldre som tydeligvis alltid handler på likt som meg. Som skal finne frem sine 5 lommebøker for å betale i kontanter og helst i tiere virker det som... [8D]

og så sniker de noe voldsomt....

håhå d e mye d...
- ferdigstekt kjøttdeig, som er blandet me taco krydder...
- og matvarer som har så masse ulumske ingredienser som får maten til
å holde seg fin i uendeli lang tid... huff, ikkje bra!!

flytende smør på flaske[:'(] 
4-5 biter oppkuttede grønnsaker lagt i en folieform og selges til 4-dobbelt kilopris

Eldra damer som har "bassar" midt i butikken og ser bare rart på deg når du vil forbi med vogna, også blir de sure når en til slutt bare flytter vognene dere selv for å komme forbi.[:'(]

Blir også oppgitt over dårlig frukt og grønt, finner jeg noe som er råttent eller stygt så plukker jeg ikke der fra i det hele tatt.[:'(]

ORIGINAL: Skorpio82

Ja. Bla ferdigstekt kjøttdeig og den brødskjæremaskinen. Whats up with that?
Hvor late skal man egentlig bli...

Her i huset har den maskina faktisk gjort så jeg aldri kaster brød=) har i fryseren og tar opp de skivene vi spiser.. før kastet jeg nesten hele brød hele tiden. gadd i fryse opp i 2 deler da vi måtte tine halve delen og ta 1 skive a den og kaste resten=)

De er supre- og i Sun sine er jo folien glansemiddel- mange fluer i en smekk det[;)]
Og så er jeg lat nok til å digge BRØDSKJÆRERMASKINEN[:)] Jeg og mannen skjærer nemlig brødet skeivt- men hver sin vei så det blir jo helt sykt hvis ikke[8D] (pluss vi handler en gang i uka- og handler alt til hele uken, (skriver middagsliste for hele uken) og blir masse brød som skal fryses- skjært opp før frys så holder skorpa seg på plass)

Posesaus.. Hm bruker kun peppersaus fra pose- lager sausene selv jeg.

Men ferdigstekt kjøttdeig ser jeg ikke poenget med?? Ungkarer kanskje?![;)]

Ferdigstekt kjøttdeig.

Ferdig oppkutta pølser. [X(]

Det er jo får å få mindre søppel. Det er nok søppel i denne verden, syns de er geniale jeg..

ORIGINAL: Helene22

ORIGINAL: Black Beauty

flytende smør på flaske[:'(] 
4-5 biter oppkuttede grønnsaker lagt i en folieform og selges til 4-dobbelt kilopris

Visste du at melange flytende er like sunt som olje?? Ei venninne av meg gikk på Grete Roede og de ble anbefalt å bruke den istedet for olje[:)]

Så den er ikke så dum! Vi bruker kun den:)

vi bruker også den...

ferdigstekt kjøttdeig er ikke dummere enn fjordlandmiddager og fryste ferdigretter. Er ikke alle som er like opptatt av å lage mat fra bunnen av. Andre har ikke tid. Syns det er bra at det finnes raske løsninger for di som trenger det.

ORIGINAL: Moo

ferdigstekt kjøttdeig er ikke dummere enn fjordlandmiddager og fryste ferdigretter. Er ikke alle som er like opptatt av å lage mat fra bunnen av. Andre har ikke tid. Syns det er bra at det finnes raske løsninger for di som trenger det.

men den jeg så kostet 70kr for 500gram!!!!!

Back
Topp