Hva blir årets 17.mai antrekk da,jenter?

Et-nytt-gull

Glad i forumet
Bunaden kan jeg bare glemme,så må finne frem noe annet ;)

eeehhh... ser ut til at det blir en helt vanlig bukse og mammatopp gitt :)

Har et håp om å få på meg kjolen jeg brukte i konf for ikke mange ukene siden :p Jeg kjøpte den nettopp til de formålene. Konfirmasjon og 17mai. Meeeen, da jeg tok den på meg til konfen var magen vokst så mye at den passet nesten bare akkurat. Håper jeg har litt å gå på :p

Har et lite håp om at bunaden skal gå bra :-) må teste den en dag.

Jeg tror nok det blir mamma thigts og topp av et eller annet slag ;)

Bunaden passer bra enn heldigvis :-) Sist kunne jeg bruke den frem til jeg var 7 måneder på vei. Så antrekket er reddet :-)

Vet ikke helt? Har vært storforbruker av tights og tunika før, så jeg har alltids noe i skapet som passer over magen :)

Satser på bunad neste år jeg ;)

Har ikke prøvd, men tror jeg skal få på meg bunaden , den har vært litt stor fra før av :)

Hmm her blir det nok bare en pen topp og en thits. Men det er ikke noe særlig til feiring her vi bor, så det er store muligheter for at vi tar en stille fering hjemme. :-) muligens at vi evt stikker bort å ser på barnetoget så går vi hjem igjen og fyrer opp grillen. :-)

Det blir nok mammabukse eller tights med en fin bluse evt. kjole :)
Kan være jeg hadde kommet inn i bunaden, men jeg orker ikke tanken på å være så stivpyntet :P
Vi skal bare være hjemme hos svigers uansett, kanskje en tur for å se på det lokale barnetoget dersom været er bra :)

Budanen gikk på, men følte meg som ei skikkelig budeie med store pupper, så får heller ta meg en tur til bye og se om jeg kan finne meg en fin kjole, greit å ha til sommeren uansett :-)

hmmm.. jeg har ingen aning :P Må se om jeg får tid en dag til å kikke litt i butikkene.. Alltid i siste liten med sånt haha

Måtte teste bunaden, i og med at jeg skal "feire" 17. mai for første gang siden jeg var liten :p
Men.. Nei, den passet jo såklart ikke!
Så da blir det noe annet fra skapet i stedet.. :)

Har ikke gitt opp å finne noe nytt å ha på meg, men det er jammen ikke enkelt :/
I værste fall får jeg finne noe i skapet og håpe at det funker....
Hadde egentlig tenkt å bestille kjole fra nett men oppdaget plutselig at de har 14dsgers leveringstid, og da var jeg akkurat for sen gitt :(

Vurderer bukse..! Ellers håååper jeg å finne en fin kjole, som fremhever magen men ikke det andre som har vokst!;)

Et svart skjørt og en rød genser, så blir d vel en jakke utpå der igjen :)

Back
Topp