Hva Bleiemerke bruker du?

Trizia

Elsker forumet
Ja det sier vel sitt :P jeg bare urer på hva bleier dere bruker på de små :)

Dere som bruker annet, hva bruker dere?

Vi bruker Libero bleier :)

Vi bruker egentlig litt forskjellig, men er best fornøyd med Pampers, så jeg stemte det.
Men bruker egentlig også Libero og Coop sine (kommer an på hvilke tilbud vi kommer over![;)])

Vi brukte Libero frem til han var rundt 6mnd. Men så kom jeg over en test i Foreldre&Barn, der bla Coop og Landlord kom veldig bra ut(bedre enn Libero og Pampers) Så jeg prøvde ut begge to, og valget falt på Coop'en sine. Synes de er veldig bra, og det er heller ikke noe minus at de er både billigere og svanemerket!

Bruker forskjellig.. Her har det gått i Libero, Pampers og Landlord sine.. Er faktisk like fornøyd med landlord sine som med Liberos.. :) Passer bra, og lekker ikke.. Men tar litt større plass i stelle bagen fordi de eser ut :P

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Bruker Libero. Vært fornøyde med de hele tiden.

Samme her. Brukte pampers babydry på natten en periode, men gått tilbake til Libero på natten og.[:)]

Tøybleier og Landlord! Stort pluss at de er svanemerket. [:)]

ORIGINAL: mammajuli/oktober

Bruker Libero. Vært fornøyde med de hele tiden.

samme her [:)]

Libero 

ORIGINAL: Trizia

Vi bruker Libero bleier :)

Sign

ORIGINAL: Himmelblå

Pampers:)

Her også. De er mye mer elastiske enn libero.

Libero for alle penga[:D]

Tøybleier eller landlord om vi skal være borte og jeg ikke kan ha med TB.Signerer Tåka med at det er bra de er svanemerka!

Pampers er en soleklar favoritt. Tynnest og best passform, men Libero er også en bra bleie! Pampers har også vært lett å velge siden den koster nesten det halve av Libero, men nå som det er bleiekrig blir det vel Libero fremover!

Her går det i libero up and go, da pampers active fit ikke falt helt i smak. Vi bruker også pampers baby dry om natta og hvis vi vet det blir litt lengre imellom bleieskiftene. (Up and go holder ikke like lenge som baby dry)

her også[:)] synes pampers er litt stive[:)] Men må kanskje kjøpe de nå som det er krig på i butikkene[:)]

ORIGINAL: jcecilie

her også[:)] synes pampers er litt stive[:)] Men må kanskje kjøpe de nå som det er krig på i butikkene[:)]

Synes libero sine er stive, og mindre elastiske. Merket det veldig når jeg kjøpte feil en gang.

Back
Topp