hva ble svaret deres?

CaliGirl20

Forelsket i forumet
dere husker sikkert dette med å holde gullringen over pulsen i en tynn tråd helt rolig [:)] og når den begynte og røre på seg "rundt og rundt" så blir det jente, "langs etter armen" er det gutt, og når den går "tvers over armen" så skal du ikke ha flere[:)] jeg prøvde dette i går og fikk da "jente, gutt, jente"... men er nysgjerrig på hva dere fikk da vettu [:)] husk att ringen tar med unger dere har fra før av [:)]  

Den viste jente men kom en gut[:D]

Prøvde ikke æ heller![&:]

viste gutt, og vi fikk jente[:)]

Har blitt spådd jente-gutt[:)]

Cissi har tatt ringhtesten på de trådene om guttemager og jentemager som lå ute her for ei stund siden, og det stemte visst på så og si alle.

Har prøvd flere ganger og viser jente - gutt hver gang. Har jente fra før, så kanskje det er gutt denne gangen??

tok den nu å den viste først jente så gutt så gutt så jente så gutt ijænn å så gidda æ ikkje meire[:D]

ringen skal bare holdes over armen ja [:D] og når den begynner og bevege seg også slakker ned igjen, også begynner i samme retning da er det 2 av samme kjønn [:D] har stemt på hele familien min... [:D]

ORIGINAL: susidusi

Den viste jente men kom en gutt[:D]

den ene armen får den på tvers, å andre armen i stor runding....

ja har ikke barn, vi jo ha det..

det viser barn du får i fremtiden oxo.... jente da kanskje [:D]

så koselig da [:D] er jo litt morro og se sånt oxo da, og se om det stemmer den dagen du får unge [:D] syns iallefall jeg... hihi

he he, merkelig.. min har vist det samme i mange år den [:D] så håper jo att det kommer i den rekkefølgen [:D] ønsker meg virkelig en jente og gutt [:D]

kjempe spennede [:)] [:)] [:)] gleder meg masse til den dagen kommer [:D]

ja gjett om... he he

På meg har den vist 3 jenter siden jeg prøvde første gangen lenge før jeg ble gravid første gangen. Og nå kommer den tredje jenta mi ganske snart[:)]

dæven, det er ikke dårlig... he he

Den testen viste jente-gutt-jente....[:D][:D] Så den stemte på første ungen min....Men stemmer ikke mer en det pga av at jeg ikke skal ha mer en 1 unge

Back
Topp