Hva ble det til med den tranen??

Jeg gir småen d-dråper... Noen dager glemmer jeg det, men som oftest får han hver dag..

jeg gir d-dråper,men har vel kanskje fått det tilsammen 15 dager*glemmer det bort*[&:][:)]

ORIGINAL: decel

ORIGINAL: pewsie

Jeg gir småen d-dråper... Noen dager glemmer jeg det, men som oftest får han hver dag..

Samme her

samme her også [:)]

hadde bestemmt meg for å gi tran..men ho klidde, å gulpa mye mer en vanlig av det..+ det stinker helt sykt av både henne å klærne[:'(] tar bort all bebi lukten..så var jeg fæl å glemme det oxo! så her får ho d-dråper hver dag[:)] d funker suprt! men har planer om å gå over til tran når ho blir litt større

ORIGINAL: *Gitte87*

theo får tran når jeg husker det[;)] han synes det er morsomt, smiler og koser seg[8D][8D]

tar tran sjøl[:D][:D] syns det er godt[:)][:)]

Slik er det her også[:D] 

men hva med Omega fettsyrene som er i trana a? er det i D-vitamin dråpene oxo??? for mini her og hater trana..selvom han tappert svelger ned med et grøss...så om man får i dem omega fettsyrene oxo vil jeg oooog bytte.....

trana blir forøvrig renset etter transporten i de fæææle tankene og fabrikken..ellers hadde mattilsynet reagert..men de sa det ikke var no probl siden trana blir renset før den blir tappa på flasker...
[:D]

er nok ingen fettsyrer i d-dråpene så vidt hs sa..

Mina får tran da jeg husker det[8D]. Hun bryr seg ikke noe om smaken så da er det greit å gi henne.
[8D]Hater tran selv, så jeg vil aldri tvinge henne hvis hun ikke vil ha

Back
Topp