Hva ble den mest populære julegaven?

Krokodillemor

Blir kjent med forumet
Det var flere gaver som falt i smak hos oss, men det mest populære var nok en lego-boks, et duplosett og sånt byggesett (likt på Briomek/meccano).

He he, her var det så stort fokus på å pakke opp at han nesten ikke fikk med seg innholdet[8D] Men de mest populære etter at ting hadde roet seg er Handy Manny sengesett, nye ting til togbanen og Tegnetavle[:)]

Å ja ho fikk MYE!!! Så mye at ho til slutt ga meg tillatelse å åpne de siste 3 pakkene[:D] Vi tok oss tid til å pakke ut lekene ho fikk så ho fikk leke litt å se på de før ho åpnet neste. (var kun oss 3 og mamma, så hadde nok av tid).. Og kjolene ho fikk prøvde ho. Men det som endte opp som favoritt var legofuplo bondegården, som sambo hadde kjøpt![:)] Men Dora figurene var også veldig poppe! Og så fikk ho en haug med barbiedukker (7 stk)!! SÅ nå har ho mange dukker til dukkehuset vi kjøpte i bursdagsgave! Ho har vel i grunn lekt med alt ho fikk!

mikke mus klubbhus radiostyrt bil og lekekjøkkenet og ben10 bilbane var vel det som ble mest poppis her i huset :D

Det må være heisekranen[:D] En stooor heisekran som kan beveges i forskjellige retninger osv[:)]

Fikk et hav av gaver,men var sminkebordet med tilbehør som var gjevest.
Der sitter hun og pynter seg hele tiden [:D][:D].
Cd spilleren som en god nr 2.

Jeg tror nesten en liten knerten figur var den som var mest populær. Enda så mange store gaver hun fikk , var det den lille "pinnen" som vant mest oppmerksomhet :)

ORIGINAL: flotte

Jeg tror nesten en liten knerten figur var den som var mest populær. Enda så mange store gaver hun fikk , var det den lille "pinnen" som vant mest oppmerksomhet :)

Vi fikk en Knerten-samlebok. Alle Knerten-bøkene i en bok. Vi drøyer nok litt før vi leser dem, men det blir jo artig når han blir stor nok.

Han fikk ski, som var veldig stas, og Fisher Price laptop, som han også likte. Begge disse med oss, jippi! [:)] Hehe.. Ellers så var det en garasje med biler, og gravemaskin som var mest stas.

Hos Lotta var prinsesse kjolene favoritt. Den fine jule kjolen ble hengende, mens hun resten av jula vandret rundt i rosa peinsesse kjole med mye tyll[&:]

Hos Linus var det en pinky figur som ble favoritten. Det er ikke så mye som interesserer han.

Hos storebror var playmobil sjørøverskute det gøyeste-

Fisher Price datamaskinen var nok den som var mest poppis.. Den jeg likte best var en kjempeflott vinterjakke fra Didriksons [:D]

Back
Topp