lille*jenta87
Forelsket i forumet
lann lann fornoe? [&:] thea sier det hele tiden men skjønner ikke hva hun mener, og hun blir såååå sur fordi det er tydligvis noe hun har lyst på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: macelik
Da nora var liten, så ville hun ha jotitt......... Kan tro jeg lurte på hva hun ville ha!! Hun ble så sint når jeg ikke skjønte hva hun mente. Til slutt sa jeg "vise mamma hva du memer da", og tok henne i hånda så hun kunne vise meg hvor "jotitt" var.
Hn tok meg med på kjøkkenet og pekte på kjøleskapet. Jeg åpnet og hun pekte helt øverst i kjøleskapet der yoghurten stod.........[:D]
Klart jeg burde skjønt at jotitt er yoghurt!!!!!!!!...[8|]

ORIGINAL: Hormonella Olsen
ORIGINAL: *lille bv engel*knus all el?? Det må jo være mørbrad biff! [8D] Hehe, aner ikke, si det da?
noen som vet hva knus all el betyr??? (jeg vet...men lurer på om dere klarer å gjette)
ORIGINAL: *lille bv engel*Det burde jeg skjønt ja!! teit jeg da[&:]
ORIGINAL: *lille bv engel*knus all el?? Det må jo være mørbrad biff! [8D] Hehe, aner ikke, si det da?
noen som vet hva knus all el betyr??? (jeg vet...men lurer på om dere klarer å gjette)
Grusome Gabriell fra Kaptein sabeltann
Da kan du prøve å gjette hva misfy-misfy betyr. Det stod sønnen min og hylte gråtkvalt midt på stua ett par ganger før jeg tok den!
ORIGINAL: *lille bv engel*TELETUBBIENE!! var reklame for teletubbiene på en byggmester bob film han hadde, og den sangen skulle spoles tilbake om igen..og om igjen...og om igjen...
ORIGINAL: *lille bv engel*Det burde jeg skjønt ja!! teit jeg da[&:]
Grusome Gabriell fra Kaptein sabeltann
Da kan du prøve å gjette hva misfy-misfy betyr. Det stod sønnen min og hylte gråtkvalt midt på stua ett par ganger før jeg tok den!
hmmm...må tenke..vent litt.... gir opp...kom igjen...si det...
kommer nok til å si: å...ja...så klart