hva betyr....

lille*jenta87

Forelsket i forumet
lann lann fornoe? [&:] thea sier det hele tiden men skjønner ikke hva hun mener, og hun blir såååå sur fordi det er tydligvis noe hun har lyst på.

det er ikke nam nam for det klarer hun å si, hmm jepp må vel begynne der nammen hennes står [:D]

Nammenam?[:D] hehe.

det kæn være vann...

marte sier noe i den dur når hu er tørst

jodda [&:] fant ut hva det var [8D] oppvask børsten [8D] nå sitter hun å skrubber stolen sin [8D][;)] hu er et lite rar vesen hun dattera mi [8D]

vi hadde lenge problemer med knus all el....[:D]

[8D] tihi [8D]

noen som vet hva knus all el betyr???   (jeg vet...men lurer på om dere klarer å gjette)

ORIGINAL: macelik

Da nora var liten, så ville hun ha jotitt......... Kan tro jeg lurte på hva hun ville ha!! Hun ble så sint når jeg ikke skjønte hva hun mente. Til slutt sa jeg "vise mamma hva du memer da", og tok henne i hånda så hun kunne vise meg hvor "jotitt" var.

Hn tok meg med på kjøkkenet og pekte på kjøleskapet. Jeg åpnet og hun pekte helt øverst i kjøleskapet der yoghurten stod.........[:D]

Klart jeg burde skjønt at jotitt er yoghurt!!!!!!!!...[8|]

ORIGINAL: B@ST

Vann? kanskje hun vil plaske i vann eller er tørst??? bare gjetter jeg[:D]

d tenkte jeg og på[;)] 

åååh... kom på bror min... han sa æcha-uche (redskapshuset), goggahua (onkel-lue/caps) og dodo (traktor) [:D]

gleder meg til disse ordene, hihi [:)]

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ORIGINAL: *lille bv engel*

noen som vet hva knus all el betyr???   (jeg vet...men lurer på om dere klarer å gjette)
knus all el?? Det må jo være mørbrad biff! [8D] Hehe, aner ikke, si det da?

Grusome Gabriell fra Kaptein sabeltann

Det burde jeg skjønt ja!! teit jeg da[&:]
Da kan du prøve å gjette hva misfy-misfy betyr. Det stod sønnen min og hylte gråtkvalt midt på stua ett par ganger før jeg tok den!

hmmm...må tenke..vent litt.... gir opp...kom igjen...si det...

kommer nok til å si: å...ja...så klart

Det burde jeg skjønt ja!! teit jeg da[&:]
Da kan du prøve å gjette hva misfy-misfy betyr. Det stod sønnen min og hylte gråtkvalt midt på stua ett par ganger før jeg tok den!

hmmm...må tenke..vent litt.... gir opp...kom igjen...si det...

kommer nok til å si: å...ja...så klart
TELETUBBIENE!! var reklame for teletubbiene på en byggmester bob film han hadde, og den sangen skulle spoles tilbake om igen..og om igjen...og om igjen...

hehe..her gikk det og i teletubbiene....og nå har eivind fått øynene opp for Tinky-Winky, lala, Dipsy og Po

Back
Topp