Hva betyr???

mamma2010!

Glad i forumet
Nå er det sikkert mange som himler med øya å tenker HERREGUD!!!![8D] Men jeg har ikke fått det med meg bare.. hehe.. Hva betyr 1PP og 2PP og MA å sånt????? Kjønner jo at det er trist men hva står det for?

vet MA står for missed abortion.. men har lurt på de andre selv, men ikke turt å spørre.. 

ORIGINAL: mamma2010!

Nå er det sikkert mange som himler med øya å tenker HERREGUD!!!![8D] Men jeg har ikke fått det med meg bare.. hehe.. Hva betyr 1PP og 2PP og MA å sånt????? Kjønner jo at det er trist men hva står det for?

1 prøveperiode, 2 prøveperiode, MA står for abort av noe slag.

åå okay.... Nå har jeg grubla over det så lenge at det var på tide å spørre... Hva står ks for æ?

PP står for prøveperiode, altså antall perioder man prøver før man blir gravid[:)]

Inne på før svangerskapet tror jeg de har en oversikt over alle sånne forkortelser..

ORIGINAL: ToSmå2010

PP står for prøveperiode, altså antall perioder man prøver før man blir gravid[:)]

Inne på før svangerskapet tror jeg de har en oversikt over alle sånne forkortelser..

Åå. hehe.. Da skal jeg inn å titte[8D]

KS står for keisersnitt :) pp står for prøveperiode det tok og bli gravid, MA står for missed abortion (altså at babyen har dødd uten at kroppen har støtt fra seg fosteret som det gjør ved en spontanabort (SA) :)

ORIGINAL: mamma2010!

åå okay.... Nå har jeg grubla over det så lenge at det var på tide å spørre... Hva står ks for æ?

keisersnitt

Oki :) Takk[:D]

Back
Topp