x1x~Strawberry~
Forumet er livet
Det står at jeg blir poket på facebook, så står det poke back, og jeg poker for harde livet og han tilbake, bare surr dette jo [:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McMor
Hehe, tror når du blir poket kan du se deler (eller hele?) profilen til han som poker deg. Og han din hvis du poker tilbake[:D] Det er vel litt sånn hei hei[:)]
Hehe, tror når du blir poket kan du se deler (eller hele?) profilen til han som poker deg. Og han din hvis du poker tilbake[:D] Det er vel litt sånn hei hei[:)]
Svare meg selv her jeg[:D] Dette er altså hvis personen ikke står på vennelisten din. Ellers kan du jo se profilen uansett[:D][:D]
ORIGINAL: papayamammaen
hahaha, ja det er stort sett det det går i, ikke noe mer som skjer [:D]
Jeg skal prøve å forklare sånn som jeg tror det er, og det blir innvikla for jeg har ikke hjerne til å være pedagogisk i kveld [&:][:D]:
Det er en sånn ting du kan gjøre f.eks om du finner noen som du ikke er venn med, men du har litt lyst til å være venn, eller lurer litt på den personen e.l, men profilen er lukka for andre enn venner. Da kan du poke, så den personen får beskjed om at du finnes, og da har vedkommede tilgang på dine opplysninger i en uke. Om du blir poka tilbake så får du mulighet til å se på den andres opplysninger tilsvarende. Og så kan man ta det derfra. Jeg tror det er det som er opphavsideen til poke, men det er jo mange som bare poker hverandre fram og tilbake, bare for å gjøre det. [:)]
Poke betyr jo noe sånt som å stikke fingeren i noen, sånn, hallo, her er jeg liksom.
Alternativt kan man jo sende melding eller bare legge en til som venn, men det er en annen historie [:D]
Næ, det har du da ikke, og han poker jo tilbake han også! [:D]
Jeg har noen faste pokere, er trivelig synes jeg. Artig å se livstegn, litt sånn hællæ jeg lever enda [:D]
ORIGINAL: ~Lucky~
Næ, det har du da ikke, og han poker jo tilbake han også! [:D]
Jeg har noen faste pokere, er trivelig synes jeg. Artig å se livstegn, litt sånn hællæ jeg lever enda [:D]
Hihi ja, men veit jo ikke hvem det er engang [:D]