Hva betyr nicka

RalkattLia

Forumet er livet
Ja hva betyr dem/står dem for...Oh hva er grunnen til at du valgte det???

Jeg hadde først kun Hope4, valgte det nivket pgr av jeg mistet 3 ganger og så ble gravid for 4 gang på rad...Og det var håpet nr 4 [:D] Og byttet nå til hope4 med ny spire fordi det er en til på vei [;)]

Lagde det egentlig bare i full fart uten og tenke så veldig mye over det .

Kri - Kristian. Cam - Camilla = Kricam

Fly- Som i "fly" = Å fly fra engelsk

Jeg brukte Sora her før, for å være anonym. Hunden vår heter sora.
Nå bruker jeg Savira.
Grunnen til det, var at jeg spilte mye Second Life før, og da brukte jeg AngelFare Savira.
AngelFare henger tilbake fra Kvinneguiden, da jeg hadde AngelFairy. Savira ble etternavnet jeg kunne velge mellom av mange på spillet.
Så nå er jeg Savira overalt...

tja nicket mitt sier vel sitt.. [;)]
Syns vi aldri blir helt ferdig med huset vårt, står igjen noe har og der overalt grrr. nå som det er sommer, pusler samboer bare ute med veranda og planering av uteplass. Og jeg går inne og irriterer meg over snekkerarbeid som venter der.. Jada!
Skal male siste strøket utvendig i ferien, håper på noen ufrivillige sjeler men gruer meg, 2,5 etasjes hus.. *uææææ*

Veldig glad i jordbær[:)][:)][:)]

Fordi jeg har to prinsesser og barn i magen = 2prinsesserogbim

fordi jeg er fan av one tree hill[8D]

Fordi jeg er mamma til en Luc, verdens skjønneste sådan[;)][:D]

Fillifjonka er en karakter i mummidalen.
Og mummidalen var favoritten min på barnetv både før og nå synes jeg det er en super hærlig
tegneserie..lillemy var opptatt[;)]
[:D][:D]
så da ble det fillifjonka..ikke lik meg i det hele tatt da..
men likte det..[;)]

Fordi mamma brukte å kalle meg "Litjpia te mamma" når jeg var lita (er yngst i familien [:)]), derfor LITJPIA.TeMamma [:)]

WISH - som i et ØNSKE om et lite barn..[:)]

ikke gjennomtenkt i det hele tatt, bare tok noe [8D]

Men mitt vanlige nick er inspirert av en spillekarakter på et spill jeg likte en stund + navnet på sønnen min [:)]

På den tiden jeg registrerte meg her hadde vi et fadderbarn gjennom Plan som het Stella. (Nå har vi et som heter Meta, men jeg føler ikke for å bytte det)

Jeg kaller meg kokosbolle fordi jeg elsker kokosboller [8D] 

Jeg hilser på den lille vennen i magen min

Har vært kallenavnet mitt siden ungdomsskolen. En klasse kamerat syns jeg var lik katta hans. Hissig med klør [8D]

Back
Topp