Hva betyr mest

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Om den er praktisk. Her jeg bor er det ikke mye asfalt så går endel på grus/skogveien og da må vognen være behagelig å trille på det underlaget. Må også være stor og tett da vinteren her er kald og trekkfull :)

At den passer til vårt bruk. Ettersom jeg har hatt litt problemet med bekkenet, er svingbare hjul et must og siden jeg tar mye buss må den være lett og ikke så veldig stor. Vi går noe på grus, så fire svingbare hjul som kan låses og at sportsdelen kan snus begge veier var også viktig.

At den er praktisk, gjør seg bra på veldig dårlig føre som snø og slaps og er lett og trille. Er heller ikke dumt at det var en kombi vogn der vi slipper å etterkjøpe deler.

Den må være praktisk. Lett å trille, full liggestilling, helst kombi slik at man har alt man trenger, kjekt om den tar lite plass sammenlagt, også må den være lun og god for barnet. Jeg foretrekker også at den er i mørkere farger, slik at den ikke blir skitten med en gang ettersom vi har større barn og dyr ;)

At sportsdelen kan være vendt mot meg! Ellers så var jeg ganske åpen, men må være en vogn som jeg syns er pen :D

At sportsdelen kan snus begge veier, svingbare hjul som kan låses, lett å trille og ta med på buss og trikk :-)

At den passer til alle årstider og alle underlag :) og at bagen kan brukes i ett år.

At den er god og stabil på ulikt underlag, svingbare hjul foran som kan låses. Og at den er romslig i baggen:)

Kjørekomfort og at barnet sitter/ligger godt.

At det er en praktisk vogn som passer mitt bruk. Jeg har ikke lappen så bruker omtrent alltid vogn, da jeg går eller tar buss dit jeg skal. Den skal ha stor og god bag så man kan bruke bagen lenge, kunne ha sitte delen begge veier.

At den ikke veier mye og er lett å trille (svingbare hjul) pga bekkenet mitt. Har mye bakker så det å dytte vogn oppover bakke er tungt nok uten at den er tung å kjøre. Lett å slå sammen hjelper også.

At den er stabil å gå med sammen med to store hunder, svingbare hjul, god å trille i ulendt terreng og skog, mulig å bytte bag så jeg kan ha vognen lenge og bytte etter hva jeg skal. Lett å slå sammen, og ikke så stor når den slås sammen.

Svigehjul, men ikke sånn bitte små. Og at ungen kan sitte mot meg så lenge vi ønsker

At den kan brukes en stund. Stor og lun. Store, luft hjul! :) har prøvd det meste, men simo er den eneste som fungerer til ALT! ♡♡

Back
Topp